Ervaring Koeka

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MariamZ, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hoi Dames,

Wie heeft hier de voetenzak van Koeka. Vraag me af of hij ook in de kinderwagen past en maxicosi of moet je daarvoor 2 aparte zakken voor kopen???

Hoor het graag..

Groetjes...

2. Linda0010

Linda0010 Lid

20 mrt 2012
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Er is een zak voor in de maxi cosi en die is ook even te gebruiken in de buggystand. De andere voetenzak van Koeka is groter/langer, kan niet in de maxi cosi gebruikt worden en kan wel veel langer mee in de buggystand.
    Hoop dat het een beetje duidelijk uitgelegd is.

3. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Ik heb de wagenzak (die grote) zo gevouwen dat ie wel past in de maxicosi! Zal morgen even een fotootje plaatsen

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Die grote past ook heel goed in de reiswieg, is echt heerlijk warm met dit weer!

5. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik heb 1 voor in de maxicosi met teddyvoering en 1 voor in de kinderwagenbak zonder teddyvoering maar daar doe ik een extra dekentje over als het straks koud weer blijft als onze kleine geboren word .. Allebei kleine formaat ik heb er 2 omdat ik geen gedoe wil hebben elke x die zak in en uit de maxicosi te halen ivm die riempjes ;)

6. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Ik heb in maxicosi koeka zak teddy, echt ideaal met dit weer! Geen gedoe met jasje aan en uit, zak is echt heerlijk warm!
    Toevallig heb ik vd week de lodger bunker besteld voor kinderwagen omdat deze uit 2 zakken bestaat. Een 3 seizoenen zak zeg maar. Koeka zak teddy is echt heel warm maar is maar 1 zak.

Deel Deze Pagina