Babyswing/-schommel.. ja of nee???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FutureMama81, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Is de babyswing bij jullie een succes???

1. ja

2. nee, hij/zij vindt er niks aan..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik zit er aan te denken 1 aan te schaffen, maar aangezien ze niet al te goedkoop zijn ben ik benieuwd bij wie de schommel een succes was en welke schommel raden jullie dan aan? Ons meisje is namelijk vrij onrustig. Als we met r gaan wandelen is ze wel rustig en valt ze lekker in slaap. Vandaar dat ik denk dat zo'n schommel ook wel eens kan helpen.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Daar was laatst ook al een topic over en veel commentaar over het gebruik ervan. Sommige kindjes worden er rustig van en sommige ook niet ligt echt aan het kindje. Is ook echt een keus die je voor jezelf moet maken of jij het dat waard vind. want er zullen een hoop reacties komen van mensen die menen dat het slecht is voor het kindje enz enz....

Het is niet slecht voor het kindje, maar bij alles waar een kindje in zit of ligt in een bepaalde houding ( maxi cosi, draagzak, loopstoeltje...) geldt nooit te lang. Het kindje wordt altijd beperkt in zijn bewegingen. Dus hoogstens een uurtje tot 2 uurtjes en dan even lekker laten bewegen..

Deel Deze Pagina