Ik heb de nieuwe flessenwarmer van Beaba. Dat is een ideaal ding binnen 1 minuut heb je een flesje op de juiste temperatuur. Het apparaat is net een senseo koffieapparaat en werkt ook op die manier.
FV opwarmen? Nooit gedaan, van de kraamzorg mocht ik gewoon lauw water uit de kraan nemen! Gelukkig van tevoren geen flessenwarmer gekocht...
Dank weer voor de antwoorden ladies. En van te voren klaarmaken is dus niet de bedoeling....wist ik niet. Pffff, soms heb ik het idee dat ik echt nog veel moet leren . Wel weer een goede tip gelezen van het melkpoeder van te voren afmeten en bewaren in zo'n melkpoedertorentje (die heb ik dan weer wél al in huis gehaald ).
Die heb ik volgens mij pas in een magazine zien staan. Leek me idd een handig ding, maar volgens mij was ie heeeel duur.
79,95 en je kunt er ook potjes in opwarmen. Hij is ook makkelijk mee te nemen door de bovenkant er af te klikken en dan kun je het flesje au-bain-marie verwarmen (duurd wel iets langer dan)
daar zijn de meningen nogal over verdeeld, toevallig is er net een topic over in baby en dreumes en ook daar heb ik dit geplaatst, van onze water leverancier; Kan ik warm water uit de kraan drinken? Drinkwater dat verwarmd is door een boiler of geiser kan van kwaliteit veranderen. In warm water kunnen metalen beter oplossen dan in koud water. De gegarandeerde kwaliteit van koud leidingwater geldt daarom niet voor door de boiler of geiser verwarmd leidingwater. Water voor consumptie? Gebruik de koude kraan U kunt al het water dat u voor consumptie gebruikt (ook voor de bereiding van voedsel) het beste uit de koude kraan tappen. De verblijftijd van warm kraanwater is namelijk langer dan de verblijftijd van koud water. Zo zit warm water een langere tijd in uw boiler of CV ketel. Koud kraanwater is dus veel verser dan warm water. Heeft u nog meer vragen over dit onderwerp? Neem dan contact op met Oasen. Dus daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen.
Van mijn kraamhulp mocht ik het wel vantevoren klaarmaken. Maximaal 3 voedingen (9 uur) per keer. Deed het met gekookt water, dan even af laten koelen buiten de koelkast en dan de koelkast in en bij gebruik ff in de magnetron. Maar inmiddels doe ik alles op mn eigen manier en maak ik de flesjes per keer klaar. Wij hebben trouwens een flessenwarmer cadeau gekregen, maar hij is denk ik ook maar 1 of 2 keer gebruikt. De magnetron werkt zoveel sneller. Het liefste zou ik m op marktplaats zetten, maarja, hij was cadeau van mn schoonzus.
wij hebben er 1 maar tot u toe niet gebruikt. We nemen hem straks wel mee op vakantie. We kunnen onze flesverwarmer ook in de auto gebruiken.
wij hadden er wel een en was er blij mee probeer in ieder geval iets te verzinnen zodat je boven een fles kan maken. Vooral de eerste weken is trappenlopen gewoon slecht voor je bekken. Je kan natuurlijk ook een goedkope magnetron op marktplaats kopen en die boven neer zetten.
Wij hadden wel de flessenwarmer boven. Na de keizersnede kon ik niet ff snel de trap af naar de magnetron. Ik zette de flessenwarmer aan en als ik klaar was met verschonen was de fles ook warm. Ik vond hem heel handig.
wij hebben de fleswarmer wel veel gebruikt. Alleen voor de nachtvoeding. Scheelt toch weer naar beneden lopen. En als je hem aanzette en de kleine ging pakken dan was het al warm.
Wij mochten van de kraamhulp gewoon warm water uit de kraan gebruiken en daar direct een fles mee maken. Geen gezeur met gekookt water, magnetron etc. Helemaal handig als je op je slaapkamer een wastafel hebt. Je moet wel even vragen of het bij jullie ook mag. Heeft met de hardheid van het water te maken geloof ik.
Ik heb bv gegeven, dus voor de oppas is een flesopwarmer top. Nu krijg hij nog de fles...... smorgens en savonds, dat doen we ook met de waterkoker, wat heet water erbij. Wij hebben bewust geen magnetron. gr brenda
Wij hebben ook bewust geen magnetron, dus die flessenwarmer gaat er komen, zelfs 2: 1 voor boven en 1 voor beneden en mee op reis.
Mij lijkt het om de reden die hierboven twee keer is genoemd dus wel heel handig om die flessenwarmer (via marktplaats gekocht, 5 euro! Daar kun je nog eens wat voor proberen) te hebben.. Als je net bevallen bent, of een keizersnee hebt gehad... en daarmee 's nachts je bed uit en naar beneden moeten voor het flesje.. ik zie het ook niet zitten. Dus zoals gezegd voor 5 euro een Avent flessenwarmertje gekocht en hopen dat het zijn nut heeft!! Voor dat geld zal ik geen buil vallen denk ik
Ik heb hem wel gebruikt. Ik wilde borstvoeding geven, maar daar was mijn dochter in het begin nog te zwak voor. Dan gaf ik haar eerst de borst en vervolgens nog melk uit een flesje. Dus daarvoor was het handig, als ze moe werd kon ik alvast de flessenwarmer aanzetten. Na een paar weken was ze sterk genoeg voor bv en heb ik hem niet meer gebruikt. Toen ik gestopt was met bv heeft ze nog erg lang 's nachts slecht geslapen. Dan ging ik wel naar beneden melk maken met de magnetron. Bleef maar hopen dat ze door zou gaan slapen en ik geen flesje klaar hoefde te zetten...