ik heb nog steeds een hoop dingen te koop... - splinternieuw wipstoeltje met luipaardprint - complete ledikant aankleding...bstaande uit: sluier met piekstang 2 overtrekken 4 seizoenedeken (deken is voor in de overtekken) 4 hoeslakens - 2 verschillende slaapzakken van prenatal maat 70 (zomer) - 4 kleding setjes van lief! maat 86 - heel veel zomerkleding maat 74...oa winnie the pooh-nijntje en prenatal - 2 hele gave setjes maat 80 - 2 hele leuke setjes...echt iets voor een tweeling! - 2 splinternieuwe zwembroekjes van feetje maat 74 - heel veel kousen! - complete wiegaankleding (kan ook voor in de wandelwagenbak)...bestaande uit: 2 hoeslakens (prenatal) 2 lakentjes met kantenrand (prenatal) 1 dekentje (jolein) - 2 kruikenzakken van bebejou kleur sleepy pink...nieuw! Edit moderator: advertenties samengevoegd. Zie de regels voor Te Koop Aangeboden
hoeslaken 2... de hoeslakens zijn ecru...alles is van dezelfde serie. is niet zo goed te zien maar het is allemaal dezelfde kleur
ik heb er nog geen foto's van de zomerkleding en de kousen bij gezet als je daar intereese in hebt kan ik je persoonlijk daar foto's van sturen anders word het hier een beetje veel heb je iets gezien...pb maar!