flessenwarmer?

Discussie in 'Voeding' gestart door Wondertje, 10 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi,

wat denken jullie?
    is het echt nodig een flessenwarmer aan te schaffen of zou je ook zonder af kunnen?

2. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Wij gebruiken de magnetron,gaat heel goed hoor!

Groetjes,

3. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    in het begin zal het wel voor borstvoeding zijn.
    dat mag toch niet in de magnetron?

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat mag wel hoor, als je er maar voor zorgt dat het niet te heet wordt want dan gaan er voedingsstoffen verloren. Je moet het halverwege de tijd in de magnetron er even uithalen en omschudden en dan er weer in.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zou de bv niet opwarmen in de magnetron. Heeft bij mijn weten niets met "te heet" te maken. Een flessenwarmer hoeft niet perse, je kan ook de fles met moedermelk in een beker met heet water zetten of in een pannetje met heet water.

kwebbel

6. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ok dank jullie wel voor de reacties.
    ik denk dan niet dat ik er een ga aanschaffen

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik had er ook een, en ik heb een magnetron.. maar ik heb het maar kort gebruikt. Voor mij is de ideale manier 2/3 koud water en 1/3 heet gekookt water in een flesje doen. Poeder erbij, en je hebt echt héél snel een flesje klaar. Ik had regelmatig dat Joey moord en brand schreeuwde en ik maar op die flessenverwarmer stond te wachten :(
    Als je een fles van 180/6 nodig hebt, dan doe ik dus 120cc koud water + de rest aanvullen tot 180cc met heet water. Issie altijd direct op temperatuur :D

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    we hebben ook een fleswarmer. we hebben een combi magentron en ik vond het veel te vervelend om dan je eten eruit te moeten halen fles erin flkes eruit eten erin pfff had het na een paar keer gehad en ben er toen om een flessenwarmergegaan

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hoe bedoel je? Ik snap hem niet helemaal geloof ik :oops: ...

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Dat ik lui ben haha haha haha

11. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    bewaar jij eten in je magnetron dan ? :)

of tijdens je eten opwarmen?

ik heb dat trouwens nooit meegemaakt en vond de magnetron een uitkomst

niks ellelang wachten op de flessewarmers pppfff

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha, ja zover was ik ook... maar ik snap niet hoe je bedoelt dat je je eten eruit moet halen? Of bedoel je gewoon dat je als je je eten erin gezet hebt en je hoort het belletje dat je dan je eten er niet weer uit wil halen? Dat is wel het toppunt van luiheid :) ! Je moet de fles toch ook in en UIT de flessenverwarmer halen? Hahaha!

13. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ow bedoeld ze het zo hahahahaha

en met een flessewarmer vond je dit ongemak niet?

waaaa en dat wachten op dan hahahaha daar werdt ik dus gestoord van

en ook ik ben best lui soms ;) dus daarom hoera voor de magnetron miep miep hahahaha

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nou ik ook hoor, met een gillende hongerige baby wachten tot die flessenwarmer eindelijk warm was... het duurt helemaal niet zo lang, maar als je in die situatie zit duurt het wel lang!

15. sim

sim Niet meer actief

saona, dat vind ik wel een goeie met die 1/3 wat jij zei, ik gebruik nu nog comfort, en vroeg me dus af hoe ik dat op de juiste temp kreeg met normale voeding, ik doe nu 1/2 gekookt en 1/2 koud omdat die comfort dus heter moet. maar dan nog vind ik het wel aan de hete kant, en met de magnetron is even uitvissen hoelang ik die erin moet doen om het 40 graden te krijgen, ik weet namelijk niet hoe dat werkt met vermogen instellen :oops: heb er zeg maar geen boekje bij hihi

16. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja is erg makkelijk en snel hoor! Toen Joey nog wat kleiner was had ik voorgekookt afgekoeld water in de koelkast, of ik gebruikte bar le duc. Nu gebruik ik gewoon kraanwater. Als ik een fles van 180/6 maak, dan doe ik dus 120 koud water en de rest aanvullen met warm, dan issie precies goed, en lekker snel :)

17. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik vind de flessenwarmer voor bv opwarmen ideaal, niet het gedoe van opletten of het goed gaat,
    ik zet de voeding in de warmer en dan loop ik naar boven om kailynn uit bed halen. kom ik benden dan is de fles warm.

Deel Deze Pagina