flessenwarmer

Discussion in 'Voeding' started by Laari26, Feb 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laari26

Laari26 Bekend lid

Sep 11, 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    ik ben van plan om borstvoeding te gaan geven aan mijn kleine meid, maar nu weet ik dat je dan om gekolfde borstvoeding op te warmen het beste een flessenwarmer kan gebruiken.

nu wil ik de kolf pas aanschaffen als de borstvoeding daad werkelijk op gang is en lukt.

maar dan moet ik dan ook de flessen warmer aanschaffen.

kan je die flessen warmer ook van te voren kopen en eventueel met kunstvoeding gebruiken?
    lijkt me ideaal voor de nachtvoedingen zowel voor borst als kunstvoeding.
    maar ik weet niet of je kunstvoeding van te voren kan maken en dan klaar kan zetten in de flessenwarmer voor de nacht dat je hem alleen maar aan hoeft te zetten.

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Flesvoeding mag je niet vooraf klaar maken. Flesvoeding moet binnen een uur gegeven worden na klaar maken.

En een nachtvoeding lijkt mij makkelijker om een borst aan te bieden dan afgekolfde melk te geven. Of wil je fulltime kolven?

3. Mini en Maxi

Mini en Maxi Actief lid

Dec 22, 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor kv 's nachts heb ik een thermoskan heet water en melkpoeder in van die bakjes klaar staan op mijn nachtkastje.,Hoef je niet naar beneden om een flesje te maken.

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

Aug 6, 2013
    5,496
    2,948
    113
    Nee je kunt kunstvoeding inderdaad niet voor lange tijd bewaren. Maar ik zou dat ook niet doen als je borstvoeding geeft, want dat is niet gunstig voor je productie. En je wordt waarschijnlijk toch wakker van volle borsten. EN gewoon aanleggen gaat sneller dan een fles klaarmaken.

Share This Page