flessjes vraag

Discussie in 'Voeding' gestart door dolfijntje1985, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik ga nou langzaam over op de fles maar ik had een paar vraagjes,
    hij had zaterdag middag al 1 flesje gehad en maandag avond 1tje en dinsdag middag 1tje , mag ik nou vandaag over gaan op 2 flesjes per dag of moet ik nog ff een paar dagen op 1 flesje per dag doen.
    ik weet dat het voor mijn borsten niet goed is als ik te snel over ga op de fles maar als ik geen last heb maakt het dan uit voor mijn zoontje dat ik te snel over ga op de fles of moet hij ook langzaam aan de fles voeding wenen.
    en hoe doen jullie dat met klaarmaken gebruiken jullie echt gekookt water wat jullie af laten koelen want dat duurt echt een uur vor dat het eindelijk een beetje lauw is, of doen jullie de helft gekookt water en de helft koud water dat heb ik ook wel eens gehoort. ben heel benieuwd hoe jullie dat doen.

liefs diane

Edit Moderator: Verplaatst naar Voeding.

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij zijn bijna gelijk overgegaan van borst naar fles....1 week bij elke borst 15 min laten drinken en toen de fles....dit omdat ik te weinig voeding had...maar aan het einde van deze week ben ik gelijk gestopt en vol op de fles overgegaan...Teun had er geen problemen mee en ik ook niet...1 dag stuwing gehad maar voor de rest niet....

wij hadden gekooktwater opgeslagen per dag in een frisfles en dan opwarmen in de magnetron....

suc 6

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.394
    113
    Wij gebruiken de helft gekookt, de helft gewoon koud kraanwater. Geen problemen mee gehad.

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Gewoon koud kraanwater opgewarmt in de magnetron...

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    dat hebben wij n u ook wel maar tot 4 mnd hebben we gekookt water genomen..... was volgens het cb ook beter...

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.459
    36.394
    113
    of idd kraanwater in de magnetron, maar hier erg lang comfort gebruikt en dat moet je aanmaken met water net van de kook af, vandaar mijn 1e reactie.

Van het CB en kraamverzorgsterm mocht het al direct na de geboorte met kraanwater. Ik heb voor de zekerheid tot de 2 maanden al het water nog gekookt, maar geloof niet dat het echt nodig zou zijn geweest.

Deel Deze Pagina