Hi Moeders Ik heb een vraagje .. mijn zoontje is nu 15 maanden en nu al in de pubertijd hihi. Nee hoor zonder gekheid. Maar ik vroeg me iets af of iemand hier ervaring mee heeft en wat ie er aan gedaan heeft. mijn zoontje is lekker in zn uitprobeer periode. Ales doen wat niet mag nou jullie kennen het wel of gaan dit wellicht nog mee maken. Maar nu is het zo dat mijn zoontje zich heel afstandelijk opstelt tegenover mij. Hij gat naar iedereen toe ehalve zn moeder. Dit vind ik af en toe echt rot. Dan is er iets en dan zit ie te snikken op mn schoot en als dan bijvoorbeeld zn oma dan komt dan wl ie gelijk bij haar zitten. Zal die dat expres doen? Hij doet dit echt met alles. Als ik vraag of ie komen wil dan komt ie echt niet. en bij zn vader of nou ja de rest dan breekt ie zn nek bijna hahah.Moet er af en toe wel om lachen maar begin het steeds minder leuk te vinden. Vraag me af of ik iets verkeerddoe? Wat wel zo is dat ik de enge ben met de strakke hand om het zo maar t zeggen. Zn vader is een hele week weg en een week thuis en dat gaat top. Ik werk zelf ook drie dagen. Is dit normaal of gaat er iets goed mis hier zo groetjes natas
Nou, Herken het helemaal! Bij Lotte begon dit zo'n maand geleden en vond het af en toe echt rot, maar het schijnt er bij te horen! Gaat vanzelf weer over. Op het moment gaat het al een stuk beter. Jou ziet hij ws. gewoon veel en daarom zijn personene die hij minder ziet een stuk interessanter.
Dit is hier ook zeer bekend, dochter nu ruim 15 mnd. Ik heb het aangekaart op het CB en ze zijn op een leeftijd dat ze hun grenzen gaan verkennen, oftewel echt peutergedrag........ Men zegt dat het overgaat (liever vandaag dan morgen......). Maar het heeft ook wel wat...... gr. en suc6 wup
Bij ons is eht alle uren van de dag aan iemand anders gericht. Soms denkt ze: ik wil bij papa en dan kan ik lekker de pot op en op andere momenten schreeuwt ze moord en brand als ik haar even naar papa doorverwijs. Den wil ze plots weer mama. Sinds kort doet ze dit ook bij oma (die was vroeger haar god). Die kan er dan helemaal neit mee om dat ze soms mij boven haar verkiest. Nu ben ik dan wer in de wolken! Gewoon een fase denk ik. Ze weten heus wel wie er voor hen zorgt, komt vanzelf weer goed! Kitty
Oooh, wat lijkt me dat heerlijk! Bastian wil juist alleen maar mama. Word er soms knettergek van. Terwijl hij verder wel volop aan het dreumespuberen is en ik af en toe best streng ben.