Huilen na de fles

Discussion in 'Flesvoeding' started by Avastar, Oct 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Avastar

Avastar Actief lid

Sep 25, 2012
    245
    9
    18
    #1 Avastar, Oct 21, 2015
    Last edited: Oct 21, 2015
    Sinds een paar dagen huilt dl na de fles, dit is bij bijna elke fles het geval. Heb niet het idee dat het krampjes zijn en het begint op het moment dat ze klaar is en rechtop wordt gezet voor een boertje.
    Het is zo zielig. Heb niet het idee dat ze niet genoeg heeft gehad want soms laat ze ook wat staan en geeft ze heel duidelijk aan dat ze genoeg heeft.
    Ze krijgt jbpm door de fles ( ivm reflux), maar heb vandaag wat flessen zonder gegeven met hetzelfde gevolg, heel hard huilen na de fles. Met wat troosten is ze na een kwartiertje stil en lijkt dan wel tevreden
    We doen ip niets anders dan anders bij het geven van de fles.

Ze doet 20 min over de fles, dr Brown. Het is zo gek, het is echt sinds 2 dagen nu. Ze krijgt nutrilon standaard 1. Eerder was ze altijd zo vrolijk en lachen na de fles. Iemand herkenning?

2. MamavanTroy

Oct 15, 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koemelkallergie?

3. mama201

mama201 Bekend lid

Feb 25, 2015
    973
    1
    16
    denk ook kma

4. MamavC

MamavC Niet meer actief

Dat heeft onze dochter ook wel eens gehad in periodes. Ook huilen tijdens en na de fles. Ineens was het dan weer over dus ik wijt het maar aan de reflux
    Maar een kwartier huilen vind ik wel raar.. Mss toch meer aan de hand

5. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    mijn dochter begon te huilen als ik de fles weer op moest hogen in hoeveelheid. Dan was ze gewoon nog niet voldaan. Hoeveel geef je per keer? En voed je op verzoek? Zit er minder tijd tussen de voedingen dan eerder?

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Hier ook zo bij ons zoontje.

Share This Page