We snappen niets van, afgelopen dondedag op verdenking kma kinderarts schreef machtiging uit op pepti. Ze zei dat wordt thuis opgestuurd en kan in apotheek gehaald worden. We kregen echter recept pas vandaag(dinsdag). Tja recept geen stamp geen sticker niets wel gewoon pepti voor 3mnd. Ermee naar apotheek was al 7 uur in avond. Daar zeggen ze dat machtiging niet volledig is er mist dietiste naast kinderarts etc maar goed ze keuren het deze keer maar pepti krijgen we niet want eerst moeten ze het faxen ergens dan worden het thuis opgestuurd. Maar nu al te laat dus we krijgen het pas donderdag of zelfs vrijdag. En dan snap ik ook niet krijgen we dan 100 pakken of zo voor 3mnd of alleen 1 a 2 pakken?? Hoe werkt dat? Want ik kan mij niet voorstellen dat ik elke week naar apotheek moet om het te faxen en thuis moet wachten voor nieuwe pak? Sturen ze voor 3mnd? Hoe weten ze hoeveel? Stel is ook niet goed blijkt wat moet ik met die pakken? Eigenlijk arts zei ook dat 6 wk pepti maar op machtiging stond 3mnd..
Ze zullen een aantal bussen leveren denk ik. Daarna kan je bijbestellen via de website van de leverancier. Zo ging dat bij mijn zoon ook. Nu haal ik de voeding gewoon bij de apotheek.
Ik heb mijn machtiging meegekregen bij zkh, leverde hem in bij mijn apotheek en ik kreeg 4 blikken mee. Is pepti ook slecht leverbaar dat het via een website moet?
Geheel afhankelijk van de voorschrijver. Oudste; Via apotheek, moest elke 2 weken langs voor voeding. Jongste; Via website bestellen en laten thuis bezorgen. Je zal niet snel voor 3 maanden krijgen, ivm doorverkoop. Ik mocht voor max 1 maand bestellen. De artsen schrijven vaker 3 maanden op, zodat je ook de tijd hebt voor provocatie. Bel je zorgverzekeraar vandaag en vraag of je 1 pot pepti nu mag kopen en de bon mag insturen. Dan kun ja vandaag beginnen ipv vrijdag of mogelijk pas maandag....
We hebben gebelt nog naar leverancier op advies van apotheek of fax doorgekomen was (bestaat fax nog?! In welk eeuw leven ze?..😂😂 We krijgen moegen tot 12 uur express zending 4 pakken pepti. Erna moeten we eind maand bellen en opnieuw voor 1 mnd bestellen telefonisch. Of we nu pak pepti kunnen kopen ga ik nu achteraan want heb net niet genoeg friso tot morgen middag.. Nieuwe pak friso kopen is ook doodzonde!