Hai, even kort mijn bv-geschiedenis. 6 maand volledig bv, toen in 3 weken afgebouwd naar alleen de ochtend/avond/nachtvoeding. De ochtendvoeding liep rap terug dus ook hier mee gestopt. De nachtvoeding daarvoor al laten vallen. Een weekje alleen de avondvoeding nog zelf gedaan, sinds 10 dagen ook hier mee gestopt. Alleen, een week nadat ik de laatste voeding heb gegeven kreeg ik in 1 borst stuwing. De dag erna ook in de andere borst. Ik heb een klein beetje (met de hand) afgekolft om de ergste druk er af te halen (man wat een pijn). Ik heb geprobeerd om 'm aan te leggen maar nadat hij een week niet aan de borst is geweest was zijn eerste reactie 'hap' en met 8 tanden is dat niet echt prettig... Maar goed, nu loop ik dus al een dag of 4 met pijnlijke borsten. Is dat logisch, en hoe lang mag dat duren? Ik wacht - in pijn - op je antwoord.
Hoi, sorry dat ik je vraag nu pas lees....hoe is het nu? is de stuwing over of heb je er nog last van? in dat laatste geval zou ik je willen aanraden langs de huisarts te gaan, of even bij een lactatiekundige in de buurt. succes, heidi margit
Hai, De stuwing is al een paar dagen weg, maar de pijn blijft. Als ik mijn borst aanraak doet het zeer alsof ik onder de blauwe plakken zit. Wat natuurlijk niet zo is. De huisarts dus?