Heb gisteren Cinababy gehaald. Op de verpakking staat half uur voor of na de voeding... maar ik hoorde van iemand dat je het ook door de fles kunt mengen. Hoe doen jullie dit?
Ik deed het gewoon altijd tijdens het verschonen in haar mondje. Dan ligt ze toch en die druppeltjes zijn best zoet, dus ik hing gewoon dat flesje boven haar mond en liet er de nodige aantal druppels uitlopen in haar mond. Ze vond het wel lekker hoor, haar mondje ging als snel open als ze het flesje zag. Ik gaf toen nog BV, dus geen ervaring met door de fles mengen.
Ik zou het niet mengen maar apart geven. Liefst idd een tijdje voor de voeding en anders zo vroeg mogelijk ervoor. Je kunt het idd gewoon in het mondje druppelen, Thijmen vond het ook heerlijk
Okay, thanx voor de antwoorden. Inderdaad een goede tip om het tijdens het verschonen te doen. Isis heeft er ook geen hekel aan, vind 't volgens mij ook wel lekker.
Ik geef Lana 's avonds voor t slapen gaan 1 a 2 druppeltjes, ze lijkt het lekker te vinden. Dan krijgt ze de speen (door de druppeltjes sabbelt ze gelijk wat langer op de speen) en dan slapen.
@ Daantje, jouw avatar.... lief! Als Lena wakker was, gaf ik het wel voor de voeding, echter als ze wakker werd van de honger of ze wilde meteen eten, gooide ik gewoon een paar druppels door d'r flesje... Je kan moeilijk haar ervoor wakker maken of nog een half uur laten bleren....