Wij deden het alleen als het echt nodig was. Dus eerst de speen of gewoon troosten. Maar als hij overdag slecht gegeten had, of echt niet te troosten was, dan kreeg hij wel eens een half flesje. Maar je moet wel oppassen dat het geen gewoonte wordt, dat viel hier gelukkig mee.
Ik zou het alleen geven als het echt nodig was. Hier tot nu toe nog niet nodig geweest sinds hij door slaapt.
Jelle heeft op die leeftijd ook zo'n periode gehad en ondanks dat ik altijd heb gezegd dat ik 's nachts niet ging voeden, heb ik het toch gedaan... Na anderhalf uur huilen en miepen, ben je het echt wel zat, toch? Dus een flesje erin en meneer sliep weer heerlijk door.. Bij ons duurde het elke keer maar een dag of 2/3 en dan sliep hij weer door.. Heb nu net weer zo'n periode achter de rug. Jelle krijgt nu zijn ochtendfles extra vroeg en als we echt opstaan geef ik hem wat fruit, zodat hij in elk geval niet went aan extra flessen...
Hier gewoon altijd of borst of een flesje melk wanneer ze snachts wakker worden -> kindjes tevreden -> papa en mama weer slapen . Als ze geen melk nodig hadden/wilde dan bleven ze wel slapen, of gingen na even wakker zijn wel slapen. Dat doorslapen komt vanzelf wel!
Hier ook gewoon een flesje melk hoor. Een kindje word niet zomaar wakker. Ik wacht meestal 5 minuten slaapt Marijn dan niet hup fles erin. Wat BB ook al zegt. Kindjes slapen mama slapen.
Nou meiden. Daar ben ik het niet mee eens. Sofie is nu 2 nachten wakker geworden rond 1 uur en heeft daarna ongeveer 3 uur wakker gelegen. Krijsen! En dus zelfs niet stil te krijgen met een flesje melk
Babs, tja dan zou ik dus eerst dat flesje melk proberen en als dat niet helpt dan neem ik hem/haar/beide gewoon mee naar ons bed misschien dat dat helpt. En als dat niet helpt dan ga ik maar naar beneden. Gejank en gekrijs kan ik niet tegen namelijk.
Nee kan ik ook niet tegen ha ha. Vannacht gaat ze uit logeren. Kunnen papa en mama even een nachtje bijslapen
Nee! Als ze echt alleen maar aan het huilen is wil ik nog wel eens zo'n 30cc roosvicee geven, maar meer echt niet. En daarna gaat ze dus gewoon naar bed en valt ze weer lekker in slaap.
das de 9 maanden sprong babs. ik probeer meestal met flesje roosvicee. wil dat niet an gewoon fles melk er in. maar dat wil niet zeggen dat ze daana wel gaat slapen hoor. het is een heel vervelende sprong die hier wel 4 weken duurde.
mocht ze hier snachts wakker worden al gebeurd dat zelden geef ik een paar slokjes sap en daarna slaapt ze weer verder!