Hoi, Ons zoontje is vorige week maandag geboren. en hij krijgt flesvoedig. We bieden hem nu 80 cc aan per keer (om de 3 uur, snachts mocht t om de 5 uur maar dan komt hij na max 4 uur) Maar nu was mijn vraag de ene keer drinkt hij de fles wel helemaal leeg en de andere keer krijgen we er met moeite 50 cc in. Hij weegt ong. 3100 gram. ( hij is met 38 weken geboren) ook heb ik het gevoel dat hij af en toe last heeft van krampjes. Niet dat hij dan overstuur ligt te huilen maar hij krimpt dan in elkaar zeg maar en schud met zijn hoofdje. Verder heeft hij elke 3 uur wel geplast en poept hij ook wel elke dag. Hij is ook wel gewoon levendig. Is dit erg dat hij af en toe niet alles op drinkt? hij zit momenteel met 4 voedingen op 250 cc en vandaag nog 3 voedingen te gaan. Hoop dat je me hier mee kan helpen. gr stephanie
Hi Stephanie, Een baby met een gewicht van 3100 gram moet ongeveer 465 ml voeding per 24 uur krijgen. Al met al lijkt het er dus op dat je kindje toch wel genoeg voeding binnenkrijgt, dus je hoeft je geen zorgen te maken. groet, Anne
dank je wel! De ene dag redden we het makkelijk en de andere dag zitten we er niet onder. in elk geval bedankt. gr stephanie