Vraag over Difrax Dental speen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Amaranthas, 4 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.449
    3.779
    113
    Ik heb een Difrax fles met zo'n dental speen voor onze hebberige dochter.
    De speen en fles zelf werken prima maar ik heb altijd ruzie met die dop erop zetten.
    Die speen moet dus op een bepaalde manier erop maar ik sta altijd enorm lang te kl*ten totdat ik die dop met die speen op de juiste manier erop heb.
    Ik vraag me af of iemand weet of hier een trucje voor is?
     
  2. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    De dop kan er maar op één manier op gedraaid worden. Je moet er dus voor zorgen dat de speen in de dop in de juiste stand komt te staan. Dus draai de dop erop. Zit het gaatje aan de verkeerde kant? Haal de dop eraf, draai de speen 180 graden en draai de dop er weer op. Dat zou moeten werken :)
     
  3. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.629
    3.434
    113
    Hier hetzelfde probleem. Heb je inmiddels een makkelijke manier gevonden?
    Vanavond kwam alle voeding er aan de bovenkant uit doordat hij er te hard op zoog ofzo? Ik vind het echt een rot speen maar heb hem nodig omdat meneer veeeeeeeel te snel drinkt.
     
  4. ChanelM

    ChanelM Actief lid

    14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hoi, beetje late reactie, maar ik had dat gedoe ook met de 123 standenspeen.
    Tot ik ontdekte dat er op de dop van de speen een klein uitsteekseltje zit. Het is eerst ff steeds proberen tot je de speen goed hebt maar aan de hand van dat uitstekeltje wist ik meteen hoe de speen erin moest. Succes!!
     

Deel Deze Pagina