Hallo, Heb bij mijn 1e zoontje Kruidvat eigen merk voeding gehad. Dus was ik alvast weer aan het kijken voor pakken babyvoeding en nou ben ik al een paar keer bij de Kruidvat geweest voor voeding (eigen merk). Maar de schappen zijn steeds helemaal leeg.. Nou zag ik dat C1000 en Jumbo ook eigen merk babyvoeding hadden. Wat is jullie ervaring met die voeding? Zit daar veel verschil in?
Ik gebruik ook kruidvat. Als ik jou was zou ik voor Jumbo gaan. Samenstelling van de voeding is precies hetzelfde!
idd jumbo en kruitvat is het zelfde. alle flesvoeding is op het moment heel slecht leverbaar! als je vaak bij de jumbo komt zou ik daarvoor gaan!
Hier waren ze gisteren er nog niet... Vanmiddag eens na een andere kruidvat, hopelijk hebben ze het daar wel..
T maakt allemaal niet zoveel uit welk merk kies wat makkelijk te halen is Wij hebben Jumbo bevalt goed
Ik heb ervaring met puur en eerlijk AH kost 7.60 of zo en biologisch 800gr Is erg goede voeding mengt gewoon met paar keer schudden erg goed en goedkoper dan fruso bijv