Flesvoeding eerste keus..

Discussie in 'Voeding' gestart door Frida, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Misschien beginnen met niet meer 'KV mama's' dit en BV-mama's' dat.....?
    Zijn stuk voor stuk allemaal 'dezelfde' mama's, namelijk diegenen die zich allemaal bezighouden met het welzijn van hunzelf en hun kids.
    En hoe, dat maakt niet uit dan toch?
    Er zijn (helaas) genoeg moeders op deze wereld die zich HELEMAAL niet bezighouden met de vraag wat wel of niet goed is voor hun kindje....
     
  2. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Jep sluit me erbij aan. En inderdaad zijn er jammer genoeg nog moeders die dat niet hebben.
    Iedere moeder hier heeft het beste met de kleine voor. En ieder op zijn eigen manier. Ieder mens is verschillend en ieder kind is verschillend.
     
  3. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    =D> =D>
     
  4. zwangie

    zwangie Actief lid

    9 apr 2007
    127
    0
    0
    Ik ben het helemaal met Daan0201 eens!
    Wil nog wel op 1 ding reageren... ik had in het begin enorm veel productie, maar dochterlief vond het toch niets om het te drinken, ook al liep het zo haar mond in. 6 keer per dag kolven werkte fantastisch totdat ze thuis was en ik in mijn eentje 18 uur per dag voor een slapeloos kind zorgde (mijn man werkt 's nachts dus deed de nachtvoeding).
    Ik denk dat de conclusie dat het dus weer niet goed is in de begeleiding echt veel te snel getrokken wordt. Jammer.
    En inderdaad, volgens mij is Frida gevlucht.... :) :(
     
  5. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geloof niet dat de TS jullie discussie erg interessant vind, want ze reageerd helemaal nergens meer op.
     
  6. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Frida is afgehaakt lijkt het ja.

    Voor de goede orde (even korte reactie op wat eerdere reacties, ik ben zelf een bv mama, en ga nr 2 ook zeker bv geven. Maar ik vind kv voor de kv-mama's net zo prima hoor.
     
  7. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Kijk, zo kan het dus ook. Ieder zn eigen mening en elkaar toch in de waarde laten. =D>

    Ben trouwens wel heel benieuwd naar de reactie van frida :D
     
  8. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Frida? Frida wie? ooooooooo je bedoelt onze vermiste TS?
     

Deel Deze Pagina