Kinderwagen dilemma

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door coow89, 31 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coow89

coow89 Lid

30 jan 2010
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij zijn momenteel ruim 16 weken zwanger van ons eerste kindje en alvast aan het oriënteren voor een kinderwagen.
    Ik wil graag een stevige 4 wiel kinderwagen waar we ook lekker mee het bos in kunnen (hebben ook een hond die er natuurlijk ook gewoon uit moet), en ik wil graag een losse reiswieg waar de kleine eventueel in het begin ook in kan slapen als zijnde wiegje.

Kom nu steeds uit op de maxi cosi mura (of muraplus), maar hebben jullie misschien nog suggesties? Duwstang moet wel verstelbaar zijn, aangezien mijn vriend stukje langer is dan ik ben.

Alvast bedankt!

2. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Bugaboo buffalo??

bugaboo-buffalo-stroller-petrol 2.jpg

3. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Of de stokke crusi is ook een mooie stevige kinderwagen

cbe9caa6_b919180b_c1de_4277_a734_1678e829f9f6.jpg

4. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Wij hebben de maxi cosi mura plus (4 wielen). Echt een fantastische wagen. En een stuk voordeliger dan bugaboo of stokke ;)

Wat ook nog kan schelen is even googlen op aanbiedingen, ook in Duitsland. Kan een stuk schelen..

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hier een maxi cosi 3 wieler. Geweldige wagen tot onze zoon in de wandelwagen ging. Ik vind 'm dan echt niet handig (het in en uit het zitje haken).

6. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Wij hebben een bugaboo. Dat is echt een fijne wagen. Wij hebben paarden en rijdt wedstrijden op grote weilanden. De bugaboo rijdt hier super over alle hobbels en bulten heen. Dus voor in de bos zou t ook een fijne wagen zijn.

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Stokke zou ik niet doen. Naast dat ik hem heel lelijk vind, heeft hij volgens mij ook geen luchtbanden en slechte vering.

Wij hebben de bugaboo donkey. Zelfde eigenlijk als de bugaboo Buffalo en zijn er super tevreden over. Wij hebben ook een hondje en gaan dus vaak de hei op of het bos in en dat gaat super met de wagen. Vind hem ook heel mooi en heeft mega veel opties (oa de verstelbare duwstang)

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik ben op de hei, in het bos en op het strand geweest met de maxi-cosi. Die eveneens een verstelbare duwstang heeft. En voor wat een bugaboo kost heb je anderhalf of twee maxi-cosi's 😁

9. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Meningen zullen altijd verschillen. Je kunt het beste zelf testen in de winkel wat jij fijner vindt. Veel succes met het uit zoeken!

10. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Ik vind de joolz day nog steeds perfect! Kan je eventueel ook al terrain banden bij doen en zo nog makkelijk op het strand en door het bos mee crossen. Ik gebruik m al 2,5 jaar met plezier bij onze dochter en zoon komt er strak ook in. Ik vind het een topding!

11. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Joolz!! Wij slepen m dagelijks mee in het bos!
    Ideaal! Makkelijk schoon te maken en klein in te klappen.
    Loopt ook erg lekker.

12. coow89

coow89 Lid

30 jan 2010
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Iedereen super bedankt voor de reacties.

Bugaboo heeft geen losse kinderwagen bak toch? Joolz had ik nog niet echt naar gekeken maar zal ik me ook eens in verdiepen! Toch wel heel handig zoon forum :).

Quinny buzz met 4 wielen kwam ik ook nog tegen, rijdt in de winkel super, maar vind het lastig in te schatten hoe die kleinere wielen in het bos lopen.

13. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Ik zou in elk geval kiezen voor luchtbanden,dat is voor in het bos echt ideaal!

14. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Bugaboo heeft een losse kinderwagenbak

15. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Mutsy evo/igo?

16. LARB

LARB Actief lid

22 mrt 2014
    169
    0
    16
    mutsy igo kun je ook met luchtbanden bestellen.
    mooie soepele wagen

17. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Bugaboo cameleon. Heeft zeker een losse kinderwagenbak. Ik ken eigenlijk geen kinderwagens die dat niet hebben?? Fijne wagen door de banden en goed te besturen op alle terreinen :)

18. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Bugaboo heeft inderdaad geen losse bak die je zo klik klik verwisseld zeg maar, maar wel degelijk een losse reiswieg maar die moet je met klittenband vast maken aan de frame waar je later met klittenband de zitting in vast maakt

Wij hebben de cameleon het is echt een hele fijne wagen !

19. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Trouwens als je voor een nieuwe wagen gaat, luchtbanden gaan er allemaal uit heb ik me laten vertellen, er is een vervangen dat er wel grote wielen zijn, maar gevuld met een soort foam maar geen lekke banden kunnen ontstaan en ook niet hoeven op te pompen.

Ben met dezelfde vraag bij de babydump geweest, met een aantal extra "eisen" klein opvouwbaar, en in de zitstand dat je zowel naar je toe als van je af kan kijken en dus stevig voor pittige boswandelingen

De maxi cosi mura had de meeste vering en stabiliteit volgens de verkoper

20. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Hier ook goede ervaringen met de Mutsy! Al heel wat bos, duin en strand mee getrotseerd.

Deel Deze Pagina