Vince kreeg ook andere voeding hoor .allergy care van friso. Jesse verdenk ik niet zit nu ruim een week op ha en nergens last van dus denk xat de volgende gewone voeding wordt.
mijn zoontje weegt 4400 gram vandaar de 120 ml + 4 schepjes en overdag drinkt hij om de 3 uur en snachts om de 4 uur
Onze zoon heeft ook wat trager gedronken en viel dan steeds inslaap (net na de geboorte/leren drinken). Wij hadden destijds nog de sonde. Ik draaide tijdens het drinken steeds een beetje de speen in zijn mond. Misschien wil dit helpen?
Kan je de melk niet indikken met nutriton dan is hij mischien de helft van de fles niet zo gulzig wij dachtten dat onze 1e ook last had van krampjes dronk gulzig en huilen maar bleek ruflux te hebben na indikken gelijk probleem opgelost Kans dat hij minder moe is groot omdat hij de fles dan met regelmaat drinkt ipv helft gulzig uur over fles lijkt mij te lang hoe ging dat in zh deed hij er ook uur over?
qua krampjes zou ik zeggen, geef de infacol voor of na de fles ipv door de fles heen misschien helpt het dan beter. dit was bij mijn dochter in ieder geval wel de oplossing. en qua voeding zou ik je kindje echt niet langer dan een half uur per fles laten drinken. hier werd tegen ons gezegd als je haar langer dan een uur aan de fles laat drinken dan zijn ze te moe voor de 2e fles omdat die dan al na 2 uur komt ipv na 3 uur.. hopelijk helpen 1 van deze tips je, want zo is het geen doen voor je...