flesvoeding en krampjes

Discussion in 'Prematuur' started by lamisha1980, Nov 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Vince kreeg ook andere voeding hoor .allergy care van friso. Jesse verdenk ik niet zit nu ruim een week op ha en nergens last van dus denk xat de volgende gewone voeding wordt.

2. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    mijn zoontje weegt 4400 gram vandaar de 120 ml + 4 schepjes en overdag drinkt hij om de 3 uur en snachts om de 4 uur

3. lamisha1980

lamisha1980 Fanatiek lid

May 1, 2010
    1,179
    62
    48
    nog iemand tips kwa uit fles drinken? want hij drinkt nog steeds een uur uit de fles

4. IamSTERRE

IamSTERRE Lid

Nov 11, 2012
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon heeft ook wat trager gedronken en viel dan steeds inslaap (net na de geboorte/leren drinken). Wij hadden destijds nog de sonde.
    Ik draaide tijdens het drinken steeds een beetje de speen in zijn mond.
    Misschien wil dit helpen?

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Kan je de melk niet indikken met nutriton dan is hij mischien de helft van de fles niet zo gulzig

wij dachtten dat onze 1e ook last had van krampjes dronk gulzig en huilen maar bleek ruflux te hebben na indikken gelijk probleem opgelost

Kans dat hij minder moe is groot omdat hij de fles dan met regelmaat drinkt ipv helft gulzig
    uur over fles lijkt mij te lang

hoe ging dat in zh deed hij er ook uur over?

6. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    qua krampjes zou ik zeggen, geef de infacol voor of na de fles ipv door de fles heen misschien helpt het dan beter.
    dit was bij mijn dochter in ieder geval wel de oplossing.

en qua voeding zou ik je kindje echt niet langer dan een half uur per fles laten drinken.
    hier werd tegen ons gezegd als je haar langer dan een uur aan de fles laat drinken dan zijn ze te moe voor de 2e fles omdat die dan al na 2 uur komt ipv na 3 uur..

hopelijk helpen 1 van deze tips je, want zo is het geen doen voor je...

Share This Page