Hallo, ons dochtertje is nu 9 maand en ze laat de laatste fles en enige fles van de avond vallen. Is dit erg? Haar schema is: 8:00 fles 150ml 10:00 fruithapje of rijstwafeltje 12:00 brood + 120 ML 15:30 fruithapje of rijstwafeltje 17:00 / 17:30 Warm eten + toetje En normaal 19:30/20:00 flesje melk 180ML of papflesje. Ze heeft overdag een rietjes beker met thee/water of kleinbeetje diksap, waar ze uit drinkt
Volgens mij is het geen probleem als ze maar voldoende vocht binnen krijgt. Hoeveel thee/water/dikzak drinkt ze per dag naast de melk? Als dat al aardig wat is zou ik het lekker zo laten
Prima! Ze zit vol van het avondeten, logisch Mocht je twijfelen nav vocht of melk producten Evt bij het avondeten beetje melk aanbieden Hier was de avondfles de laatste die afviel Maar das ieder kind voor sich
Is geen probleem alleen zou ik persoonlijk het overdag wel iets compenseren. Ergens anders op de dag dus meer of extra zuivel aanbieden om dan toch meer richting 500cc zuivel te komen, wat tot een jaar het minimaal Aanbevolen is
Bedankt voor het advies. Ze krijgt op dr brood roomboter en soms kaas. En haar toetje is meestal turkse yoghurt