Mijn kleine man heeft een oorontsteking erg vervelend en pijnlijk voor hem. Maar nu heb ik twee "problemen" Als ik zn antibiotica gegeven heb, geeft ie na 10 min over. En slapen gaat natuurlijk ook niet zoals het moet.. iemand tips om het slapen aangenamer voor hem temaken? Alvast bedankt.
Wat vervelend zeg! En ook dat hij het uitspuugt...mischien kan zijn maagje het niet verdragen? Mischien kun je het met een beetje drinken geven? Wij hebben het bedje vrij schuin gezet zodat ze wat minder druk heeft op de oren... Sterkte!
Tja paracetamol,neusspray,antibiotica met drinken samen(anders ha post even bellen wat je moet doen) Bedje heel schuin ,ik ging meestal samen slapen dan.
Zielig he! Hier vorige week ook, een dubbele. Wat hier hielp was tegen mij aan slapen. Sowieso bij ons in bed slapen. Beterschap!
Hij ligt nu lekker te slapen heb zn bedje lekker schuin gezet. Heb al geprobeerd bij mijn in bed maar dan gaat ie aan me haren treken heel hard gillen in me oor en meer van zulks. Als ie vannacht wakker wordt mag ie uiteraard bij mij ( voor zover het dan slapen wordt) Maar hij is meer erbij gebaat lekker in zn eigen bedje. Bedankt voor de tips
Neusje idd goed sprayen, elke 8 uur een zetpil, (oorontsteking doet echt vreselijk veel pijn!), en bedje schuin. Had je voor de AB inmiddels al een oplossing? Het verschilt per soort waar je het wel en niet doorheen mag doen, dus even de apotheek bellen voor advies, zou ik zeggen
Met een oorontsteking mag je veel vaker een zetpil geven zei de huisarts. Wij gaven iom de huisarts hier om de 4 à 5 uur een zetpil.
Nooit zomaar zelf doen, altijd een arts uit laten rekenen hoeveel mag. Dat komt namelijk wel nogal precies qua gewicht. Caitlyn mag (moet) hier bij pijn of koorts ook 4 keer per dag een zetpil, maar mag echt niet vaker. Dus als 3 keer per dag niet voldoende is, altijd ALLEEN IN OVERLEG met een arts meer geven. Nooit op eigen inschatting.