flesvoeding en wanneer doorslapen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door roosje01, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Ik zie dat een mod hier mee leest. Kan er niet ingegrepen worden in deze kansloze discussie? Dit slaat nergens meer op.

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    *ZUCHT* Wat spreken sommige mensen zich tegen zeg
    Succes!

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Er wordt altijd maar gezegd dat je als moeder het het beste weet, mag ik hieraan twijfelen in sommige gevallen?

4. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    amen :d

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou idd doen wat Yake zei ;)! Tja gebeurd ook niet vaak dat Yake en ik niet op ong dezelfde lijn denken ;)!

En idd stel dat je haar uit die lekkere slaap haalt, heb je natuurlijk ook weer kans dat ze er niet weer in terug gaat ;)! En das niet zo erg handig natuurlijk ivm de max.

6. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Weet je claudia, ik denk er ook zo over. En een hele hoop andere ook. Maar ook veel niet zoals hier.

Een moeder weet zelf idd het beste wat wel en niet goed is voor haar kindje. Heb mijn kindje ook weleens moeten laten huilen hoor. En als je vind dat je een kindje niet kan laten huilen moet je dat vooral niet doen. Dat is dan toch jou ding. Maar doe niet alsof iemand een slecht moeder is hoor.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ze weten toch prima wat het beste is voor zichzelf? :p

8. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Kletskous......had dat er dan gewoon neer gezet dan was het voor iedereen veel duidelijker geweest.
    Nu zit je pissig achter je pc met je tante aan de andere kant omdat je gewoon niet duidelijk was met je antwoord.
    Ook op mensen die om hulp vragen zoals de ts kan het over komen dat ze haar kindje elke keer maar een speen moet geven en geen voeding.

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mag die mod dan ook even lezen wat er aan de hand is?

Ik ga de slotjes te voorschijn halen.. (sorry zat te lezen met tiet uit shirt en kind eraan, dus kan niet alles tegelijk)

kloink.

Deel Deze Pagina