Baby 8 maanden ineens geen groenten meer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door An79, 23 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Onze dochter van 9 maanden vond haar groenten altijd heerlijk. Ineens moet ze er niks meer van weten. Geen hap. Fruit vindt ze wel heerlijk. Ze wordt s nachts echt wakker van de honger. Wat moeten we hier nou mee?? Tijdelijk fruit geven ipv groente?
    Ook wil ze geen brood. Gaat al kokhalzen van een kruimel.
    Ze had nog steeds 4 flessen en laatste tijd zelfs 5, omdat ze superslecht slaapt en nu dus ook overdag slecht eet.
    Hebben jullie tips of ideeen?

2. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Volgens mij zit ze in een sprongethe! Hier exact same probleem. Ook groentjes spuugt zebweer uit. Wel fruit maar ook niet wat het was. Ze word veel wakker in de nacht maar ik laat haar liggen. Ik ben opnieuw zwanger ik ben te moe. Ik zet tuutje. Als het echt een ramp is geef ik flesje om 5u niet vroeger. Wil het haar niet aanleren... Ik gaf gister wel 2x fruit hoor en geprobeert met een soepje

3. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Jij ook lekker aan het tobben dus pff. Zeker als je zwanger bent nog zwaarder. Meestal is het ineens weer over, maar deze ronde duurt wel erg lang. Wel moeilijk hoor, want je weet nooit zeker of dat het is. Dat maakt het zo vervelend.

4. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Je kan nog eens een aardappel door de groente prakken of mengen met fruit, je weet nooit, misschien wil ze het dan wel. En anders maar twee keer fruit, wat geeft het. Het Is toch nog bijvoeding. Lust ze rijstwafels, cracottes of soepstengels? Dat kun je ook nog proberen, het kan best dat ze toe Is aan iets nieuws.
    Als er maar wat in gaat, het Is ook waardeloos als ze steeds wakker wordt van de honger.

5. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Idd ik tel de dagen af dat ze weer haar lieve zelf is.. Ipv het grumpietje van nu( stoute mama). Net een half uur geslapen en weer wakker ipv teslapen tot 16u.lag net zelf in bed en ze begon al te Kletsen in haar bed en dan mamamamama.
    Je voelt je dan zo onzeker hé. Eet ze wel genoeg... Hopelijk waait het gauw over x

6. kikibaby1988

kikibaby1988 Actief lid

28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    Hoe gaat het bij jullie An? Madam hier 3x wakker geweest in de nacht en wil nu ook geen dutje doen. Ik word gek 😴

Deel Deze Pagina