Hallo Ik heb zondag een test gedaan van CB die gaf aan dat ik zwanger was.Ik heb ook nog een test gedaan van apotheekers bij de dokter gekocht.En die geeft geen streep je aan.Maar ik ben ook niet ongesteld.Ik hoef me dan toch geen zorgen te maken. groetjes mij
laten we eerlijk zijn met 3 weken en 3 dagen zwanger KAN eigenlijk een test nog geen goede positief aangeven (kan zelfs nog op je eisprong reageren ipv zwangerschap) ik denk dat het nog veel te vroeg is..
7 dagen voor je nod is echt supervroeg! wil je niet ongerust maken maar als je zwanger bent is de kans dat het voor je nod misgaat nog ongeveer 30%. daarom wordt ook afgeraden zo vroeg al te testen. ik zou echt nog even afwachten, tot je overtijd bent!
en wat imd zegt klopt: de digi test meet ook lh (dus het hormoon van je eisprong) dus dat zou misschien de posi uitslag kunnen geven denk ik.
Ja dat zou ik ook aanraden. Je zei dat die van de apotheek geen streepje aangaf. Maar wel een controle streepje of de test het doet? Want dat begreep ik niet helemaal. Maar ik zou nog even afwachten tot je overtijd bent.
Het is nog wel erg vroeg, maar over het algemeen is een apothekers test niet heel gevoelig en is de clear blue gevoeliger. Morgen of overmorgen weer even proberen met een andere test. Dat je nog niet ongesteld bent, zegt nog niks, want dat kan nog komen, je zit nog voor je nod. Volgens mij is het trouwens niet waar dat de digitale ook je lh opvangt hoor, een zwangerschapstest meet alleen hcg. Anders zou je tijdens je eisprong ook posi testen? Nee, dat kan volgens mij echt niet hoor.
Dat dat ik ook. Maar ik wil jullie bedanken.Ik heb maar snel een banner weg gehaalt schaam me rot!Ik ben wel elke dag zo misseluk.bah
Je hoeft je toch niet te schamen? Nergens voor nodig. Ik testte zelf met 3 week en 4 dagen positief met de clear blue! Het enige waar ze je voor willen waarschuwen is dat er nog een kans is dat het misgaat voor je nod en je mag echt blij zijn, maar dat je niet te teleurgesteld bent als je straks toch ongesteld mocht worden. Maar een zwangerschaptest reageert echt alleen op het zwangerschapshormoon hcg.
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen voor de NOD gaan testen, je weet dan immers niet of je over tijd bent ja of te nee, ofwel ongesteld word ja of nee
Nou mijn ongesteld heid is onregelmatig.Ene keer komt dan en anderen keer dan.En ik mag toch wel wat eerder testen.
En ik rijg meestel puisjes in me gezicht als ik ongesteld word en de volgende dag ben ik dan meteen ongesteld.Maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld.
nou ja ik ben niet tegen voor NOD testen maar wel ZOVER voor je NOD hihi ik heb zelf beide keren 4 dagen voor NOD getest maar ken mijn lichaam extreem goed en weet precies wanneer ik zwanger ben (dan al) en heb cyclus waar je een klok op kunt zetten, je bent zoiezo zwanger als je dan test alleen kan het misgaan maar er is ook een intuitie (in mijn geval) Wachten tot je echt overtijd bent is wel erg ouderwets (erg jaren 80 daar moest je wachten tot je 10 dagen overtijd was)
Ik snap dat eigenlijk heel goed. De wens om een kindje te krijgen is meestal heel groot en een week voor NOD kunnen sommige mensen dan nergens anders meer aan denken. Wat betreft een zwangerschapstest: die reageert inderdaad niet op LH. Andersom is het wel zo: een ovutest kan ook positief zijn als je zwanger bent. Maar meestal weet je dat wel...
Maar je zegt toch dat de dag van je Nod er nog niet is. Dan is het toch normaal dat je nog niet ongesteld bent geworden.
Ik snap dat men het idd erg graag wil weten. Maar je hoort zo vaak dat ze uiteindelijk weer gewoon ongesteld worden. Op hun NOD. En dan is men verdrietig. Dan heb ik zoiets van als je weet dat de kans er nog is om ongesteld te worden, kan je beter wachten tot 1 dag overtijd. Je word er anders zelf ook niet vrolijker op. Als je onregelmatig bent, kan ik me der wel wat bij voorstellen hoor...
Onse kinderwens is inderdaad heel en heel erg groot. Dus we konden het niet meer vol houden. Thnx meid