Gebarsten difrax s flessen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door wonderbaby1, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gister is voor de 2e keer in korte tijd (iets van een week) een difrax s fles gebarsten! Doe er niks mee als in magnetronsterilisator 1 x in de week en elke dag met sopje uitwassen. Ze zijn niet gevallen of wat dan ook.

Hebben jullie dit ook gehad? Mijn schoonzus had dat toevallig ook al!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb wel eens gehad dat de ring van de speen was gebarsten, maar dat bedoel je niet denk ik.

Volgens mij heeft de difrax goede service, dus ik zou eens contact met ze opnemen. Wellicht dat zij wat voor je kunnen betekenen.

Geen idee hoe het zou kunnen dat je fles barst.

3. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    gelukkig geen ervaring mee want vind het echt super fijne flessen.
    idd neem even contact met difax op en kijk wat hun hier mee kunnen.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Op hoeveel vermogen doe je de flessen en hoelang? Ik heb het nog nooit gehad gelukkig.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.362
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ook nooit meegemaakt, maar wél goede ervaringen met de service van Difrax. Dus ik zou ook zeker contact opnemen.

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik doe ze nooit in de magnetron want ik maak de flessen aan met gekookt water en dan koud water erbij.. Verder doe ik ze 1 x in de week in de magnetronsterilisator precies aantal watt enzo wat erop staat x

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dat laatste van de magnetron en de sterilisator bedoelde ik ;). Maar als je je aan de voorschriften houdt dan mag dat toch niet gebeuren en zeker niet 2x in een week! Raar hoor. Ik doe ze ook 2x per week in de sterilisator , maar hier nog nooit gehad.

8. Que

Que Niet meer actief

Hier ook geen ervaring mee.

Ik doe ze nooit in de magnetron (doe altijd water in de avent fles om in de magnetron op te warmen) en ook niet in een sterilisator (weet niet eens hoe die er uit ziet ;)). Wel staan ze iedere dag in de vaatwasser.

Zou idd zoals al eerder geschreven contact opnemen met Difrax.

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik heb he tooit gehad met een Aventfles. Overigens niet in de magnetron, die gebruik ik niet voor flessen. Maar opeens de zijnaad die ging lekken.
    Keurig opgelost door de klantenservice, en ik hoor over de service van Difrax ook goede berichten.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb het ook gehad, ben terug gegaan naar de drogist waar ik altijd kom (en dat is sinds 3 maanden HEEL VEEL).. Kreeg gelijk een nieuwe en hun zouden hem opsturen naar Difrax..

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaaah, ben niet de enige! mijn s-fles bleek gisteren ook gebarsten, in het schroefdraad waar de speen-ring op gaat zeg maar! heb al klacht gemaild naar difrax, maar die zijn deze week gesloten. TO, (hoe) is het bij jou opgelost?

Deel Deze Pagina