Ik ben erg tevreden over Kruidvat, nu de kleine man al wat meer vast voedsel mag eten gaat er minder flesvoeding doorheen.. Hij is nu net 7 maanden.. hoeveel pakken gaan er bij jullie gemiddeld nog doorheen?
1 per week, kleine gaat nu aan vast voedsel beginnen dus voordat dit minder wordt zal nog wel even duren.
Ik heb eigenlijk geen idee... Maar kan er wel even een rekensommetje op los laten Hij drinkt 14 schepjes per dag en op het pak staat dat je 27 flessen van 200 eruit haalt. Dus 162 schepjes. Met 1 pak doe ik dan 11,5 dag. Dus iets meer dan 2,5 pak in de maand. Haha Dit is zo sinds hij 7 maanden is en goed brood eet. Toen nog 15 schepjes en vanaf 8,5 maand drinkt hij in de ochtend 150+5 en ipv 180+6.
Mijn zoon is 13 maanden en krijgt per dag nog zo'n 450cc flesvoeding. Komt ook neer op 2.5 pak per maand. Maar op de crèche ligt ook voeding en die heb ik er nu niet bij gerekend.
Op het pak staat hoeveel voedingen van xxx ml je kunt maken met één pak dus dan kun je wel uitrekenen hoelang je met 1 pak doet. Niet alle kindjes drinken evenveel dus dat verschilt natuurlijk.
Hier toch wel 4 a 5 nog.. ik ga nu van rijstebloem over naar de volgende stap. Doen jullie pap bij elke fles in? Of alleen ochtend avond of zo?
Ik heb nooit pap in een fles gedaan. Vanaf 6 maanden de fijne granenpap van bambix als ontbijt, uit een kommetje.
Oh ik heb dat altijd al gedaan (oudste is bijna 15 jaar inmiddels) met een papspeen (3-standen) heel makkelijk. Iedereen heeft zo te zien weer zijn eigen maniertjes.. melliemuis, wat heerlijk dat jou ventje zo lekker drinkt. die van mij zit op 180 met 6 schepjes..