Mijn zoontje van dik 3 maanden krijgt al een tijdje 5 flessen van 180/6 Nu drinkt hij ze eigenlijk nooit helemaal op en hij laat bij 1 van de flessen ook altijd 50 cc staan en bij de rest 30 a 20 cc 1 flesje drinkt hij wel helemaal leeg. De eerste fles drinkt hij ook nooit helemaal leeg. Hij krijgt om 20 uur zijn laatste flesje soms ook wel om 19.30 Hij krijgt om de 3 / 3,5 soms 4 uur Als ik op 5 flesjes uit wil komen moet dit wel want na 20 uur hoef ik hem niet wakker te maken. Ik heb dat wel eens gedaan, maar dan word hij ineens erg vroeg wakker of midden in de nacht. Dus dat heb ik los gelaten. Hij komt na de laatste fles meestal tussen 6/ 7 vandaag was het echter om 7.30 Hij weegt denk ik nu 7 kilo. Als ik 4 flesjes wil geven moet ik die dan ophogen naar 210/ 7 of kan ik gewoon 180/6 blijven aanbieden (aangezien hij het toch nooit helemaal leeg drinkt) Hij komt nu ongeveer op 800/ 850 ml voeding per dag Wanneer hij 4 flesjes zou krijgen komt hij uit op 800, maar hij heeft nu de eerste fles niet helemaal leeg gedronken, dus word het al minder dan 800. Moet ik nu 4 of 5 flesje doen?
Hoi, Je kunt wel proberen hoe het gaat als je overgaat op 4 voedingen van 200 ml. Wanneer je kindje daardoor minder gaat drinken kun je beter teruggaan naar 5 voedingen. Groetjes Eveline
Dankjewel! Hij heeft vanochtend weer zijn fles niet goed leeg gedronken 160 van de 200 Die fles was rond kwart voor 8. Hoeveel moet hij minimaal per dag drinken?? Hij is nu 3,5 maand (ongeveer) weegt 7340 gr en is 63,5 cm lang Ik vind het wel wat lastig. Zal ik vandaag gewoon kijken wat hij doet en hem nergens voor wakker maken?
Hoi, Vaak kunnen kindjes zelf goed aangeven wat ze wel/niet willen drinken. Tenzij je kindje niet lekker is. Je kunt het even in de gaten houden en kijken hoe het gaat vandaag. 600-700 ml zou fijn zijn als je kindje in ieder geval op drinkt. Groetjes Angelique