verkouden en pacco

Discussion in 'Baby en dreumes' started by butterfly24984, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

Oct 16, 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze lieve kleine meid van 3 weekjes is verkouden :"(
    Ze heeft er veel last van en is snel wakker door haar verstopte neus.
    Maar ze ligt dus in de pacco en daarbij hoort natuurlijk regelmaat, maar ik wil haar ook niet iedere 2 uur voeden (ze krijgt fles) ze word ook niet wakker omdat ze honger heeft.
    Hoe zouden jullie dit oplossen.

2. butterfly24984

Oct 16, 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

Sep 11, 2011
    1,384
    0
    0
    Ik snap je vraag even niet. Ze wordt ondanks de pacco vaak/snel wakker omdat ze verkouden is? En je wil weten wanneer je haar moet voeden?

4. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Ik zou dan pas gaan voeden als het daar zo'n beetje tijd voor is (dus waarschijnlijk na 3-4 uur). In de tussentijd is het inderdaad wel schipperen. Ik snap je probleem. Hier een mannetje dat in de ochtend altijd een ruim uur vóór zijn volgende flesje wakker wordt. Wij voeden op verzoek, maar 2 uur ertussen is te vroeg en dan gaat ie bovendien veel melk teruggeven.
    Herken je de hongersignalen ondanks de pacco?

5. butterfly24984

Oct 16, 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    De honger signalen herken ik wel aardig goed.
    Het probleem bij de pacco is, dat het gepaard gaat met veel regelmaat.
    Dus wakker worden, verschonen, flesje, even bij mama of papa zitten, moe worden en weer op bedje.
    Maar ja als ze (te) vroeg wakker word is dat weer erg lastig en nu met haar verkoudheid gebeurt dat regelmatig.
    Dus nu maar iedere keer wat schipperen zoals je zegt.
    Wat ik nu doe als ze te vroeg wakker word, dan laat ik haar in de pacco lekker tegen me aan hangen en als ze weer in slaap valt leg ik haar terug, gebeurt dat niet dan mag ze er uit en knuffelen we nog even tot het ongeveer tijd is voor de fles.

Share This Page