Wie heeft er ervaring met flesvoeding uit het buitenland. Mijn vraag gaat over de maten. Is het daar hetzelfde verhoudingen als hier in Ned? Dus ze krijgt hier in nederland nu 180+6 (200 ml) Geld die verhouding in Spanje dan ook als ik daar flesvoeding koop?
Ik woon in Spanje. En ja is hetzelfde hier hoor 180 + 6 schepjes. Kan natuurlijk wel iets anders van smaak of samenstelling zijn.
maar het mooie is.. (tenminste in het deel waar ik ben geweest) hebben ze gewoon Nutrilon.. het heet wel anders, maar het is t zelfde.. zit in de zelfde herkenbare box met zo'n blauw deksel.. is alleen wel wat prijziger dan hier in NL en anders gewoon genoeg meenemen
Ik zou het gewoon meenemen vanuit ned als het tenminste voor een vakantie is. Ik ging zelf ook toen me zoontje net 6 maanden was. Ik durfde het niet aan om andere flesvoeding te kopen. Je weet nooit hoe ze erop gaan reageren. Succes!
Wij zijn net terug uit Spanje met onze baby van 9 maanden en wij hebben de flesvoeding meegenomen en ook enkele olvarit potjes. Inderdaad hebben ze daar voeding die qua verpakking lijkt op Nutrilon. Hij is in iedergeval van Nutricia maar erg duur. Een pak van 800 gr kost 18,-. Zou dus je eigen voeding meenemen!
Wij waren in Spanje voor een pak Omneo 26 euro kwijt!! Ik zou wat extra meenemen uit NL. Nutricia heet in Spanje Almiron.