ervaringen met Nestlé Groeie Start

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door xxPetra, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Hallo,

Ik ben benieuwd hoe jullie ervaringen zijn met Nestlé Groeie Start.
    Als onze zoon 6mnd oud is willen we overstappen van Nutrilon HA naar een standaard voeding maar de darmen van onze zoon reageren snel op een verandering.
    Daarom vroeg ik me af of hetgeen waar Nestlé reclame mee maakt ; "extra lief voor het buikje" ook klopt.

2. Jo77

Jo77 Actief lid

13 jul 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Ik weet niet of dat "lief voor het buikje" ook klopt. Is per kind verschillend denk ik. Mijn dochter dronk deze voeding en reageerde er goed op, ze kreeg eerst een ander merk. Ik zou zeggen gewoon proberen, je merkt het vanzelf.

3. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik ga het denk ik ook maar gewoon proberen als hij 6mnd is.

Weet iemand trouwens hoe dat zit met 2 verschillende voedingen..?
    Als onze zoon 6mnd is en de nacht nog niet doorslaapt willen we zijn laatste fles geven van Goede Nacht van Nutrilon. Maar stel dat we de voeding van Nestlé gaan gebruiken...mag je dan wel die laatste fles van een ander merk geven of kan je dat beter niet doen?

4. Jo77

Jo77 Actief lid

13 jul 2006
    412
    0
    0
    Friesland
    Volgens mij maakt dat niet zoveel uit. Mijn zoon dronk toen hij zo oud was ook voeding van een bepaald merk, maar voor de nacht kreeg hij wel eens een avondpapje of pyjamapapje, en dat was dan van een ander merk.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Al zou jE elke dag een ander merk geven...maakt voor 8 van de 10 kinderen echt niet uit! (daarom is het ook zo sneu als mensen denken dat ze hun kindthuis een duur merk koeten geven omdat het die op het kdv of ziekenhuis krijgt)

6. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

15 feb 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn er mee gestopt omdat mijn zoontje erg veel spuugde. We zijn toen overgegaan op Friso Comfort en nu spuugt hij 3 a 4 keer op een dag wat eerst ongeveer wel 10 keer zoveel was dus dat was dus ongeveer een heledag bijna. Ik denk ook wel dat het bij ieder kindje verschillend is en gewoon een kwestie van uitproberen is. Ik ben in iedergeval heel tevreden over Friso want je heb er zoveel verschillende in en dat vondt ik van nestle niet dat waren volgens mij maar 2 verschillende?

Deel Deze Pagina