De geboortekaartjes..

Discussion in 'Zwangerschap' started by ch11, Sep 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Hay,

Vast een hele domme vraag.. maar het spookt echt door mijn hoofd.
    Wij zijn nu 30wkn zwanger en gister heerlijk samen naar geboortekaartjes gekeken, hoe werkt nou zoiets?
    Je bestelt ze, want wij weten dan al dat het een jongen word..
    Maar dan heb je de tekst en de naam erop staan, maar het gewicht ect moet er toch ook nog op. Jaaa klinkt echt dom, ik denk vast helemaal verkeerd hahaha..

Maar er is hier vast wel iemand die me dat eventjes uit kan leggen..;)

2. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Wat je al weet aan tekst kun je al laten invullen en op de plekjes wat je nog niet weet (datum, gewicht enz) zet je gewoon even XX

Laat je ze bij een drukker drukken of via internet? MEestal krijg je een proefdruk en kun je kijken of je het goed vind zoals het gedrukt staat. Dit krijg je op internet overigens ook.

De enveloppen kun je eerder krijgen zodat je die al kan schrijven.
    En anders gewoon even langsgaan bij een drukker of mailen via internet. Iedereen bestelt ze eens voor de eerste keer (wij ook!) dus vragen zijn echt niet gek hoor!!

Veel plezier met uitzoeken en bestellen!

3. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    oh ja en als je knul geboren is, dan bel je even de gegevens door en worden de kaartjes vaak dezelfde of de volgende dag gedrukt en verzonden. Dan heb je ze een paar dagen na je bevalling al binnen!

4. ch11

ch11 Bekend lid

Apr 19, 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    super,bedankt voor je reactie.
    Wij bestellen gewoon via internet, hebben wel wat leuke gezien. Nu nog even de ENE uitzoeken haha!
    Maarja; ik dacht zul je zien.. gaat het bij ons zeker fout, of doen wij het helemaal fout.. haha!

5. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Gewoon even langs de drukker gaan die weet het je zo uit te leggen.... die hebben allemaal boeken waar je uit kunt kiezen...dan ga je de tekst uitzoeken en hij maakt een proefdruk voor je zoals jij het ongeveer wilt hebben. de dag van de geboorte bel je alles door (gewicht, naam etc etc) of je laat je partner even langs gaan.

6. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    Hoi,

Ik heb ze dinsdag besteld bij de drukker heb vandaag de proefdruk binnen gehad op de mail. Met alles zoals wij het wilde 1 kleine aanpassing gedaan toen de nieuwe proefdruk binnen gehad met een uurtje. Als de baby er is bellen we de gegevens door en met 1 dag zijn ze gedrukt. De enveloppen liggen ook al klaar bij de drukker om op te halen.

Share This Page