Bij mijn jongste moest ik bijvoeden met FV omdat de BV waarschijnlijk niet genoeg was voor hem. Daarnaast wilde het de laatste keer niet helemaal slagen. Ik zie wel wat ik nu doe. Ik haal een pak FV in huis en zal ook proberen om BV te geven. Maar ik ga niet denken van : ik moet BV geven.
De intentie is om bv te gaan geven, maar ik haal wel een pak fv in huis. Ik wil graag proberen om bv te geven, maar mocht het niet lukken of ik voel me er niet goed bij dan heb ik iig fv in huis en hoef ik me niet druk te maken.
Ik kan zo snel alleen deze vinden. Marketing Breastfeeding Maar het lange tijd door de industrie ook als succesmarketingmethode aan de aandeelhouders verteld.
Nee joh echt nergens voor nodig en zonde van je geld. Ik had even kv nodig de eerste dagen en dan is een klein pakje zo gehaadl. Een volgende keer zou ik dit touwens ook niet weer doen, maar extra investeren in bv. Het is goed gekomen trouwens, ik voed inmiddels al 18 mnd
Ik had voor de zekerheid zo'n proefpakje van Nutrilon H.A. gekocht voor 1,20 met 3 zakjes á 90 cc. Bij mij lukte het niet met borstvoeden, dus het was ideaal. Anders is het zo bijgehaald hoor. Daar is je kraamverzorgster voor