Overstappen van nutrilon naar Nestle nan

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door rivkah, 1 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rivkah

    rivkah Lid

    1 aug 2007
    16
    0
    0
    Ik wil graag overstappen van nutrilon A.R. 2 naar Nestle nan A.R.2. Dit omdat ik niet tevreden ben met het resultaat van nutrilon. Mijn vraag is kun je zomaar overstappen op een andere voeding. De een zegt van wel en de ander weer niet. Of moet ik de voelding in het begin mengen?
     
  2. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    heel toevallig heb ik precies hetzelfde gedaan toen keira nog heel klein was, van nutrilon kreeg ze pukkeltjes, en moest van de CB over op de nestle nan. is 1 van de beste dingen die ik tot nu toe voor heb gedaan! ze gat echt geweldig op de Nan, en poept net als met de borstvoeding, aleen dan gewoon 1 x per dag, maar ik ben er echt heel blij mee, en zij wil ook echt geen andere melk! (uit nood wel eens geprobeerd, moeste ze echt niet)

    ik ben in 1x overgestapt, de eerste paar dagen een beetje verstopt, daarna perfect!
     
  3. rivkah

    rivkah Lid

    1 aug 2007
    16
    0
    0
    Dus van het consultatie bureau mocht je gelijk overstappen. En eventueel mengen kan dat kwaad? Mijn zoontje had eerst uitslag opde wangen en nuzit het over de hele buik. En hij spuugt ook nog regelmatig. Dus ik wil nu nestle gaan proberen en die is ook nog een hypoallergeen, mischien dat ik dan gelijk 2 vliegen in 1 klap sla. En hij is nog voordeliger ook.
     
  4. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    precies wat keira had! onder de pukkeltjes, nee ik heb die nutrilon weggegeven, nooit meer gebruikt! Hier heet het anders, en ik kocht het dus weer in NL omdat ik niet wist welke het was... onder de puistjes, toen werd me verteld dat Nidina hier in Nederland Nan heet.. maar ja niet mixen dus, in 1 keer moest ik overstappen. het huidje lekker in olie badje wassen... knapt het ontzettend van op! en je zult zien met een paar dagen zijn ze weg!
     
  5. rivkah

    rivkah Lid

    1 aug 2007
    16
    0
    0
    dat olie had ik nog niet geprobeerd. Die hem vandaag gelijk in een olie bad
     

Deel Deze Pagina