Flesvoeding; kruidvat extra care

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MamaKitty, 14 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hallo,
    ik heb vandaag flesvoeding gehaald, ik wilde de normale meenemen, maar zag de extra care staan, tegen krampjes, voor soepele ontlasting en "tegen" koemelkallergie. Aangezien mijn dochter vanaf dag 1 al moeite had met haar ontlasting, nu nog vaak en ik ook, dacht ik; he, dit is misschien goed! Tis wel wat duurder, maar goed, dat maakt niet uit.
    Net met mijn vk over gehad en die vond het prima, maar ze dacht dat ik misschien toch beter eerst met de normale kon beginnen.
    Wat vinden jullie daarvan? Want ik begin liever meteen met deze ivm krampjes en moeizame ontlasting waarmee we erg veel problemen hebben gehad toen mijn dochter baby was...

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi mama Kitty,

overleg even met het consultatiebureau zou ik zeggen. Zij geven advies over dit soort dingen en kunnen ook de gegevens van je dochter bekijken en meenemen met het advies.
    Als je echt bang bent voor ontlastingproblemen is het ook de moeite waard om borstvoeding te overwegen, dan gaat ontlasting veel soepeler!

Mirjam

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik laat de kleine straks aanleggen na de bevalling, en dan bekijk ik even hoe ik me erbij voel (lang verhaal) maar de kans is groot dat ik het niet wil.
    Vandaar de flesvoeding! ;)
    Maar mijn dochter is nu 4,5 jaar dus bij consultatieburo is niets meer van haar geloof ik, das allemaal naar GGD gestuurd toch?
    Maar ik zal het buro idd eens bellen.
    Thanx!

Deel Deze Pagina