Flesvoeding: merk/soort

Discussion in 'Flesvoeding' started by sanne1234, Jan 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanne1234

sanne1234 Actief lid

Feb 14, 2008
    474
    0
    16
    Mijn man is alergisch voor graspollen, katten etc (niet voor iets in eten)
    Is het dan slim om al meteen hypoallergeen te nemen of toch beginnen met standaard?

Ik wil nu gaan voor nutrilon omdat me dit wel een goed merk lijkt. Wat nemen jullie?

2. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik zou inderdaad voor de hypoallergeen gaan. Ik heb hooikoorts en moest bij mijn zoontje ook aan de ha. Ik heb friso gebruikt, omdat ie net zo goed is al nutrilon, maar wel net iets goedkoper.

3. Heb dan niet zo met allergien te maken, althans geen heftige ofzo.

Maar bij de 1e heb ik Friso gebruikt, en dat ga ik nu weer doen.

4. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hypoallergeen voor min 6 maanden zonder ooit andere voeding te geven word dan aangeraden inderdaad.. ik heb alitjd van nutrucia gehad andere merken reageerde mijn kleintje niet goed op (niet vol genoeg, spugen, krampjes)

5. Pinda

Pinda Actief lid

Jul 27, 2006
    477
    0
    0
    hier friso gebruikt. Nutrilon kreeg mijn zoon ontzettend veel pukkels van.
    Straks gaan we ook weer friso gebruiken. Wij gebruikten de comfort ivm het vele spugen bij de normaal. Ga straks eerst weer de normaal proberen.

6. Wij hebben hier tot dat hij gewone melk mocht ook op den duur comfort gebruikt.

vanaf wanneer precies weet ik zo niet, maar ook ivm het vele spugen, het verschil merkte je binnen paar voedingen.

Nu beginnen we eerst natuurlijk met de normale friso

7. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Als er veel allergieen voorkomen in de familie is het idd verstandig om met hypoallergene voeding te beginnen.

Is er geen nummer misschien dat je kunt bellen?

Ik heb eerst BV gegeven maar toen ik overging op FV heb ik ook nutrilon hypoallergeen gebruikt. Nutrilon beviel mij goed.

Succes met je keuze.

Share This Page