Hoe lang tussen voedingen 's nachts?

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door xElles, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hallo,

Ik heb even een vraag mbt tot mijn dochtertje van 5 weken.
    Ze krijgt flesvoeding en vroeg me af hoe lang er tussen de voedingen 's nachts mag zitten.

Ik heb van het cb een boekje meegekregen, maar daar word ik niet echt wijzer van. Daar staat namelijk dat de meeste baby's om de 3 à 4 uur vragen om een voeding en dat er in de nacht een langere tijd tussen kan zitten.
    Mijn dochtertje heeft gisteravond om half 8 de fles gehad en daarna om half 9 naar bed. Ik ging om 22:00, met het idee dat ze over een uurtje of 2 wel zou komen, maar ik schrok om 04:15 wakker en toen was ze nog niet geweest. Heb haar toen wakker gemaakt en de fles gegeven.
    Ik weet niet goed of ik haar had moeten laten doorslapen, of (eerder) wakker had moeten maken.

Alvast bedankt.

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ah zie al dat jullie in andere topics reageren dat jullie niet bevoegd zijn om hier advies over te geven..

Ga ik het ergens anders proberen :)

3. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Hallo,

Dankjewel voor je bericht. Helaas kunnen we je met je vraag inderdaad niet verder helpen. Ik wil je adviseren contact op te nemen met je consultatiebureau, hopelijk kunnen zij het boekje verder toelichten, en je een passend advies geven.

Succes!

Groetjes Leonie
    Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina