Hallo, Laatst had ik hier de vraag gesteld of het echt niet zo was of mijn dochtertje van 15 weken niet te veel voeding kreeg...en dat was volgens jullie antwoord niet het geval. Cb zei van wel....nu slaapt ons meisje al vanaf 6 weken door...nu krijgt ze fv en krijgt ze 180/6 met johannesbroodpitmeel..fles 1 en 5 dronk ze niet helemaal leeg, de andere flessen wel. Nu moet ik haar altijd wakker maken voor de laatsye en drinkt ze dus niet helemaal leeg. Nu word ze steeds om 4 uur in de ochtend wakket...eerst redde ze het met haar speentje maar nu niet mwer. Heb al geprobeerd de 4 de fles 150/5 te geven en de laatste dan weer 180/6 maar dat ging ook niet...maar wat nu?? Kan ik haar zo en zo vanaf volgende week omdat ze dan 4 maanden is bij de laatste wat rijstebloem toevoegen en dan bij die fles geen 180/6 aanbieden?? Maar dat ik het bij 150/5 hou en dan met rijstebloem. Of heb je een andere tip. Alvast bedankt van mamatje
Hoi, Het is een goed idee om eerst te kijken of de 150/5 met rijstebloem werkt, mocht het nodig zijn kun je altijd meer voeding geven. Groetjes Eveline
Hoi eveline, Bedankt voor je antwoord!! Maar hoe moet ik die week overbruggen...want ze is volgende week woensdag pas 16 weken...nog enige tip of is het een kwestie van zelf uitproberen?? Groetjes mamatje
Hoi! Je kan het eens heel voorzichtig proberen met een kleine hoeveelheid rijstebloem en langzaam opbouwen. Dat weekje zal niet zoveel uitmaken hoor. Succes! Groetjes Linda
Hoi hoi, Bedankt voor je antwoord! Ga het straks meteen halen. Eigenlijk begrijp ik af en toe er niets meer van...gisteren was ze volledig uit haar ritme...ze kwam om de 3 uur en dronk ze haar flessen niet helemaal leeg, de laatste fles dronk ze om 21 uur ipv 22:30 ze dronk hem deze keer wel leeg omdat ze zelf wakker werd...en nu had ze doorgeslapen tot half 9 vanmorgen.... Ach ja....het zal even zoeken zijn.... Iig bedankt!!
Hoi! Fijn dat doorslapen! Hopelijk komt dat straks wat vaker voor. Ritme ontwikkelen duurt inderdaad even hoor! Groetjes Linda