Ik heb een baby van 3 maanden. Zij drinkt uit een d'r Brown fles. Dit ging met level 1 heel goed tot deze te langzaam ging en ik over ging op level 2. Ze slurpt de fles leeg binnen 10 min met super veel lucht. Ik wil geen jhbp geven, want eerder werd ze hier misselijk van en kon ze er niet van boeren. Iemand een idee? Hele andere fles aanschaffen misschien? Groetjes, Malika
Ik weet niet in hoeverre het Beheer van deze site daar iets aan kan doen. Sorry flauw, maar je hebt je bericht verkeerd geplaatst. Beheer danwel een mod zal deze wel voor je verplaatsen naar de juiste plek.
Wat bedoel je met te langzaam? Hoe lang deed ze toen over de fles? Anders zou ik toch nog (tijdelijk) terug gaan naar speen 1. Ben zelf pas later (5-6 maanden) overgestapt op nr 2 maar dl kreeg wel bv. Mocht speen 1 toch echt niet werken zou je de mam flessen kunnen proberen? Daar hoor ik ook goede verhalen over, zelf overigens geen ervaring mee. Dr brown gaat hier heel goed. Succes!
De difrax S speen proberen? Deze zit tussen de level 1 en 2 in van dr. Brown en past gewoon op de dr. Brown fles. De spenen van difrax en dr. Brown passen op elkaars flessen en gaan als ik het goed heb in de volgende volgorde qua grootte: Prematuurspeen dr. Brown Level 1 dr. Brown S speen difrax Level 2 dr. Brown M speen difrax Level 3 dr. Brown L speen difrax Level 4/ papspeen dr. Brown En dan heb je van difrax ook nog de 3-standen speen. Misschien dat dus de S speen van difrax werkt voor je dochtertje?
Wat is te langzaam? Mijn zoontje is 6,5 mnd en drinkt nog steeds met een level 1 speen. Ik zou gewoon terug gaan!
Persoonlijk zou ik gewoon terug gaan naar de level 1 speen, beter wat te langzaam drinken dan te snel en klachten krijgen denk ik zo. Hier drinkt F. ook super gulzig en met de Dr Browns fles en level 1 speen doet hij er 20-30 minuten over en dat is prima. Geen last van lucht inslikken en boeren doet hij ook niet na elke fles.