Info baby 10 wk - 3 dagen geen stoelgang

Discussion in 'Voeding' started by melopee, Jun 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melopee

melopee Lid

Mar 9, 2007
    10
    0
    0
    Dante is 10 wk en op 36 wk geboren. hij zit aan zijn derde voeding nl Aptamil HA 1. Normaal maakt hij stoelgang om de veranderende dag maar nu is het al 3 dg geleden. Hij heeft er ook echt last van.
    Wat kan ik geven ? Is er iets dat de stoelgang bevorderd en mag voor een 10 weken jonge baby ?

Op aanraden van K&G geef ik sinds gisteren Nutriton ( 1 schepje op 120 ml water ), in de hoop dat hij zou gaan doorslapen maar vannacht was hij er weer om 3.00 u. Kan die Nutriton geen kwaad ? gaat hij er niet erg van bijkomen ineens ? Misschien dat hij daarom geen stoelgang maakt ...

2. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Hoi,

Sophie heeft daar van het weekend ook last van gehad,ze poept ook niet elke dag,maar ze had toen ook al 3 dagen niet gepoept...ik maakte me daar best zorgen over,terwijl zij er totaal geen last van had.
    Ik heb toen met haar beentjes gedraaid,met de klok mee,en getemperatuurd...s'middags had ze toen een volle luier!

Succes!

Groetjes,

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

Jul 16, 2006
    5,833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra heeft dat ook gehad dat ze maar 1x in de 3 dagen een poepluier had. naar de HA geweest, uiteindelijk doorverwezen naar Kinderarts, en aan het laxeermiddel gezet, hielp nog steeds niet en at steeds slechter.
    Toen zijn we zelf naar een osteopaat gegaan en sindsdien uheeft ze er geen last meer van gehad....

4. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Hoorde van een Kinderarts dat je dan op een flesje een half theelepeltje olie toe kan voegen, dit schijnt te werken! Iets van zonnebloemolie.

xxx Debby

Share This Page