heb een vraagje over flesvoeding heb bij mij vorige kindje altijd nutrion gebruikt was er heel tevreden over maar vind het ook best prijzig het is bijna ook nooit in de reclame frizo voeding wel je ziet vaak aanbiedingen heb nu ook peutergroei melk van dit merk wat goed bevalt maar nu vraag ik mij af is friso ook goed voor de eerste maanden zit er net zoveel voedingstoffen in als nutrion want de kraam verzorging raade mij nutrion aan waarom
Volgens mij mogen ze babyvoeding tot 6 mnd niet aanprijzen in de winkels? Hier ook altijd nutrilon gebruikt. Maar volgens mij is friso net zo goed, zijn genoeg meiden die dat ook gebruiken voor hun kids.
Ik gebruik ook friso en is prima hoor.. In alle flesvoeding zit nagenoeg het zelfde er zitten maar minimale verschilletjes in...waardoor de ene misschien iets zoeter is als de andere oid Maar ze voldoen allemaal aan de strenge eisen Alles is dus even goed, nutrilon, kruidvat, friso en noem maar op het maakt niks uit En idd mogen de voedingen voor de eerste 6 maanden niet in de aanbieding