Hallo Ik heb een vraagje voor jullie. zal het eerst even uitleggen. mijn zoontje van 4 maanden heeft nogal een erg moeilijk begin gehad. en door de geschiedenis maak ik me overal zorgen om. nu heeft hij in het begin verschillende voedingen gehad eerst ziekenhuisvoeding toen kruidvat standaard voeding. toen hij de standaard voeding heel snel dronk en heel veel zijn we over gestapt naar kruidvat forte voeding. nu drinkt hij al 2 weken lang zijn flessen niet meer leeg. hij is nu 6,1 kilo en hoort dus flessen van 180/6 leeg te drinken. dit bieden we ook aan maar hij laat vaak 70 staan soms wel meer. ik heb al een grotere speen geprobeerd maar daarmee hetzelfde. wat hebben jullie toen gedaan? overgestapt weer naar normale voeding? ik hoop dat jullie me kunnen helpen. groetjes sabrina
Ons zoontje krijgt ook forte, maar gemengd met standaard! Hij krijgt 5 x 150/5 en dan 2 schepjes forte en 3 standaard, misschien kun je dat eens proberen? Geef je hem naast FV ook al bijvoeding? Fruit e.d
Ik heb eerst gemengd maar bij mijn dochter was dat niet genoeg, dus ben helemaal over gegaan op Forte. Dus misschien is dat voor hem idd wel beter. Na 6 maanden ben ik trouwens gewoon weer naar Standaard gegaan en dat ging goed.
Ik zou de forte dan weer langzaam afbouwen. Dus evt. half om half? misschien vult het nu weer te veel. OVerigens hebben wij nooit volledige forte gegeven. Vaak alleen met een groeispurtje en daarna weer half om half.
bedankt voor de reactie's meiden @wesdaan danley had een erge achterstand. heeft in het ziekenhuis gelegen met een hart afwijking. ik denk dat ie het allemaal nu wel heeft ingehaald. we gaan nu ook proberen de helft om de helft. wat fruithapje betreft gaan we van het weekend proberen. groetjes sabrina