flesvoeding omhoog?hoi

Discussion in 'Flesvoeding' started by abbey, Oct 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    hoihoi,

Mijn dochter krijgt 100 cc per fles.. En nog een paar keer per dag borstvoeding. Maar ze drinkt die 100 cc echt snel op en helenmaal op.. Mag ik er al wat meer in doen ?? Of is dat nog te vroeg qua haar leeftijd.. Ze is ongeveer 3 kilo...

2. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    niemand een idee?

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    is ze ontevreden na de fle? en als het te snel gaat, zou je misschien eerst een andere/kleinere speen kunnen proberen?

4. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    de ene keer lijkt ze idd ontevreden over de fles...maar over het algemeen is ze er tevreden op..ik doe nu 100 water in de fles en dan 3 afgestreken schepjes nutrilon 1. heb 10 cc extra water erbij gedaan (100 ipv 90.) vanwege dr krampjes... en t lijkt te helpen.. ook heb ik dan nog die infacol erbij..

met de borstvoeding is het bijna gedaan..en moet zeggen het gaat me eigenlijk prima af..ik had gedacht dat ikme een soort van schuldig zou gaan voelen,..maar aangezien ze gewoon niet lang tevreden is met de borstvoeding...
    met de fles zit er zo 3,5 uur tussen..maar met de borst hooguit 2 .. en soms na een uur alweer..

5. kiddie

kiddie Niet meer actief

Is overigens normaal bij BV hoor, dat is veel lichter verteerbaar + je weet niet hoeveel ze drinkt. Zeker in het begin moet het nog geregeld worden. Maar geeft niet meid, al ben ik pro BV als jij je beter bij FV voelt, gewoon doen.

Succes!!

6. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    @kiddie, dankjewel..ik heb veel meer rust in mn lijf gekregen , wetende dat we het aan het afbouwen zijn..ze heeft vandaag 2 keer bv gehad en 4 x fles..
    dus misschien morgen terug naar 1x want ik voel totaal geen stuwing...

7. kiddie

kiddie Niet meer actief

Nou mooi toch. Het is het beste en mooiste wat er is, maar soms denk ik: als ik van te voren geweten had dat het ook zo zwaar voor jezelf kan zijn.. Hihi had ik het vast weer gedaan. Maar die eerste weken, pff.. Als je daar niet door heen kunt bijten wordt het niks.

Als je geen stuwing hebt is het snel klaar denk ik.. Succes verder!

8. adi

adi Niet meer actief

Share This Page