dag dames, Ik heb geen enkel probleem met borstvoeding geven in het openbaar, maar kolven in het openbaar voelt anders (helemaal vanwege motorgeluidje en dat tepels wel zichtbaar zijn). Dusss waar nu te kolven als ik dit weekend op stap ga zonder baby? Ik heb zowel electrische als handkolf dus hoef niet per se een stopcontact. Maar om nu 20 min op wc te gaan zitten lijkt me ook weer zo armoedig. Hoe doen jullie dat?
Pashokje? Misschien bij de prenatal? Of de bibliotheek? Het mamacafe zit door de week op dinsdag in de yoghurtbarn, vinkenburgstraat. Misschien eens hier kijken en locaties bellen? http://www.voedingscentrum.nl/voedenkanhier
Vaak hebben grotere restaurants wel een afsluitbare ruimte (bv pauzehok/opslag) waar je even mag zitten als je het vraagt. Meermaals gedaan, nooit gekke reacties gehad.
In de auto, in babywinkels, vragen bij restaurant. Maar ik zit toch wel het lekkerst in mijn eigen auto, hoor.
Overal is wel een plekje te vinden hoor. Vaak in een ehbo ruimte, kantoortje, behandelkamer of een pauzeruimte. Mocht je ergens wat gaan eten, kun je even vooraf bellen of je daar ergens rustig mag kolven.