Hoi, Een vraagje. Ons dochtertje is bijna 4 maanden en we wilde de rijstebloem langzaam gaan proberen. We wilde beginnen met een half lepeltje rijstebloem. We hebben dr brownflessen maar door de fase 2 speen komt er geen melk uit als er een beetje rijstebloem door zit. Je kan fase 4 papspenen bestellen maar die zijn pas vanaf 6maanden.... Zouden die kunnen of niet? Alvast bedankt
Een papspeen met groot gat zal nog wel te groot zijn. Je kan een 123 speen proberen maar dan is een half lepeltje ws te dunne pap voor de kleinste stand. Ik gebruikte op mn dr brown flessen toen voor de rijstebloem gewoon de speen van etos/prenatal/kruidvat. De etos heeft een 3mnd+ speen en dat gaatje is net groter als de 0-3 maand speen en stukken kleiner als de papspeen.
Ik gebruik op m'n Dr Browns fles de difrax spenen. Die vind ik veel fijner, steviger! Voor gewone fles de S en voor rijstebloem de 123 Maar dan inderdaad wel met wat meer rijstebloem Maar dat mag ook gewoon, ging hier prima om gelijk 4 scheppen toe te voegen, ondanks mega krampjes en reflux Anders kan een half schepje, als je daar echt wel eerst mee wil beginnen, wel door de Difrax S speen Nu krijgt ons meisje granenpap en daar heb ik de ideale speen nog niet voor gevonden. Lastig al dat spenengedoe
Hier ook al 2 dagen ruzie met spenen na overstap op andere pap.... Zoooooo irritant!!! Wij gebruiken de difrax flessen, maar 123 werkt echt voor geen meter voor mij en de L speen lijkt gewoon veel te klein. Wie oh wie heeft de winnende tip?
Op de difrax fles (en dan dus waarschijnlijk ook op de dr browns fles) past de papspeen van de etos. Zitten er 2 in een verpakkingen kost ook nog eens geen drol Deze gebruik ik altijd voor de fles met rijstebloem.
Nee hoor de smalle dr brown en difraxfles. Ze zijn 'glad' en zoon kokhalsde van de ruwe difrax spenen. De etos en prenatal speen past dus gewoon op de dr brown smalle fles.