Flesvoeding topic

Discussie in 'Over deze site' gestart door mamalieske, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hallo beheerders,

    Aangezien er wel een BV topic is zou ik als FV gevende mama graag een apart topic zien voor FV.

    Zou dit mogelijk zijn zodat we niet tussen alle andere topics hoeven te zoeken naar info en tips?
     
  2. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Goed idee lijkt mij ;)
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    deze kunnen toch ook gewoon bij voeding geplaatst worden?

    bv komen andere specifieke dingetjes om de hoek kijken, bijvoorbeeld dat het ook vragen op kan roepen over je lichaam enzo..
     
  4. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Flesvoedingsvragen blijven onder het topic voeding staan. Anders krijgen we dadelijk ook een groentehaptopic en een fruithaptopic ;)

    Kwebbel
     
  5. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    jammer dat er zo over gedacht word, erg kortzichtig ook als je het mij vraagt.
    Alsof FV / KV geen vragen op kan roepen zeker de eerste weken... nu moeten we maar af gaan op de info op het pak en zoeken ons rot tussen alle voedingstopics.
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    je kunt je vragen toch stellen in het voedingstopic ;)
     
  7. Ik vind toch ook dat kv een plekje mag krijgen. Bv heeft er ook één en kan me voorstellen dat kv-mama's ook specifieke kv-vragen hebben.

    Een bv-mama.
     
  8. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    @ Mamalieske

    Jammer dat je het zo opvat. Volgens mij heeft hier niemand gezegd dat moeders die flesvoeding geven geen vragen mogen stellen. En je rot moeten zoeken lijkt mij overdreven. Daar is juist het onderwerp voeding dus voor. Daar worden de vragen specifiek voor flesvoeding gesteld.

    Kwebbel
     
  9. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dat het zoeken zo eenvoudig is.... zoek eens onder nutrilon onder het voedings topic, en hoeveel gaan daarvan over nutrilon 2 ipv nutrilon 1?
    (Dus de voeding vanaf 6 maanden)


    In vind dat het een groot oerwoud is aan info die je moet doorlezen voor je iets ziet wat een beetje in de buurt komt van je vraag...
    Waarom er geen topic apart kan komen is mij dus een raadsel.... maar duidelijk heb je zelf nog niets geprobeerd te zoeken.
     
  10. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ben direct gaan zoeken op nutrilon AND 1.

    Kom minimaal 10 topics tegen onder het kopje voeding waarbij zelfs 1 en 2 vermeld staan. Lijkt dus ontzettend mee te vallen.

    Maar nogmaals ik heb uitleg gegeven van het waarom en de keuze blijft zo. Je mag me altijd Pb-en voor verdere uitleg. Bij deze doe ik deze op slot.

    Kwebbel
     

Deel Deze Pagina