De titel zegt het al. Ik heb nu een joolz day earth. Ik ben net zwanger van de tweede en als ik beval zal mijn zoontje 21 maanden zijn. Ik zit dus hard te denken over een duowagen. Ik kan t niet laten om hier al over na te denken Ik zou heel graag de bugaboo donkey duo willen, maar die is duur! Mijn vraag is wat denken jullie dat ik nog kan krijgen voor mijn joolz day earth elephant grey incl. Voetenzak (nw 100 euro) bekerhouder, luiertas (nw 100 euro) xl boodschappennet (nw 35 euro), maxi cosi adapters (nw 35 euro) en uv zonnekap (nw 50 euro)? Hij is dus zeer compleet! De wagen heeft wat gebruikerssporen maar ziet er zeker nog wel goed uit.
Oke ik heb alleen wel de earth dat is met nepleren bruine handgreep en wat er nu aangeboden wordt is vanaf 700 euro en zit minder bij dan bij mij.
Ik heb mijn joolz day, dus niet de earth variant, met xl boodschappen net en pompje en maxicosi adapters voor 600 euro verkocht. Een jaar in gebruik gehad, half jaar de wieg en een half jaar de buggy inzet. Heb nu ook een bugaboo donkey, maar mis m'n joolz nog altijd.
Ik ben al een aantal maanden aanbeet loeren op marktplaats naar een joolz dat earth En zie dat ze voor minder dan 800.- niet weggaan.. Zelf besloten om dus toch een nieuwe te kopen. Zoveel scheelt het niet en dan weet ik zeker dat de wagen helemaal goed is. Maar we zijn genoeg gekken die wel die dure prijs willen betalen!
Nog niet verkopen en tegen die tijd een keuze maken. Mijn dochter is ook 22 maanden als nr 2 komt maar ik heb uiteindelijk gekozen voor een meerijdplankje. Ze wil nu echt geen uren meer in de kinderwagen zitten, loopt steeds beter mee. Dus het is de vraag hoelang je de donkey dan echt als duo gebruikt. Daarbij is het zitje van de donkey aan de kleine kant en past een wat groter kindje er maar heel kort bij. Mocht het hier niet lukken met het meerijdplankje, dan koop ik voor de time beeing een goedkope duowagen. De Joolz gaat hier noway weg tegen zo'n dumpprijs!
onze oudste van 4.5 zit er in de stad nog in of als ik een eind loop en dat past nog goed hoor! is alleen ietsje smaller dan een normale cameleon verder net zo hoog
Bedankt voor alle reacties! Begrijp dus dat 750-800 euro een prima prijs zou zijn. Ik ben heel blij met mijn joolz maar heb een drukke labrador waar ik lang mee moet lopen. Daarbij is mijn zoontje nu al een kleine druktemaker die goed ondeugend kan zijn. Hij loopt nu nog niet. Een goedkope duo kan ook voor even😣 lastige keuze! Ik heb ook nog aan een buggypod zitten denken of een kidsit...