vanille papje

Discussion in 'Flesvoeding' started by Rilana, Jul 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rilana

Rilana Actief lid

Feb 6, 2006
    188
    0
    0
    wie heeft er ervaring met een vanille papje of van goedenacht vloeibaar.
    ik heb het mn dochtertje nu 2x gegeven maar dan smorgens om half 6 (zeg maar de 1e fles) .(we proberen het vanwege ontlasting)
    normaal dan komt ze altijd om 9.15 voor drinken maar nu is het al 2 dagen huilen en boos worden als ik haar na 4,5 uur de fles geef na het papje gisteren ook.
    ze had om 5.15 de fles van 200 cc avondpapje op en om 11.30 wilde ze pas drinken .
    ik weet wel dat het snachts ook zo is maar toch .
    wie kan mij vertellen hoe jullie kindje hier op reageerd ?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    zijn die niet vanaf 6 maanden? misschien kan je dochtertje er nog niet tegen. kan zijn dat ze er last van krampjes van krijgt of harde ontlasting. heeft ze al gepoept?

3. Rilana

Rilana Actief lid

Feb 6, 2006
    188
    0
    0
    ja al 2x en het is gewoon normaal

4. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    krijgt jouw kindje al opvolgmelk? daar is de goede nacht wel van gemaakt, misschien heeft ze wel last van haar maag, doordat het te zwaar valt. heb je al eens gewone nutrix geprobeerd. als ze elke keer na dat papje gaat huilen zit er toch iets in waar ze niet tegen kan. heb je ook al een dag zonder geprobeerd?

5. Rilana

Rilana Actief lid

Feb 6, 2006
    188
    0
    0
    op advies van het cb moesten we de 1e of laatste fles al vast laten wennen met opvolg melk .
    maar nutrix wil ze niet dat vind ze niet lekker

6. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    en als je dat papje nou 's avonds geeft ipv in de ochtend en dan 's morgens een gewone fles. het kan ook zijn dat het te veel vult voor de ochtend.

7. Rilana

Rilana Actief lid

Feb 6, 2006
    188
    0
    0
    dat gaan we nu ook vanavond proberen

8. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    hoop dat het dan beter gaat morgen. miscchien slaapt ze vannacht wel langer erop.

9. Rilana

Rilana Actief lid

Feb 6, 2006
    188
    0
    0
    ze sliep niet langer gewoon de zelfde tijd als normaal :( ze wilde net wel sap drinken dus had ik er een fles kv bij gedaan en als ze dan een paar slokken spa op had snel de andere fles in de mond oke het duurt wat langer maar ze heeft nu wel 70 cc kv en 30 cc sap op het is niet anders

10. mamavanukkie

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    ik zou dit dan toch gaan overleggen met je arts of cb. hopelijk kunnen zij je verder helpen.

Share This Page