Overstappen van forte naar HA

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door littlemiss, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlemiss

24 sep 2014
    6
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    Hallo,

Mijn zoontje is 9 weken oud en krijgt vanaf dat hij 3 weken was Nutrilon forte omdat hij niet tevreden was na de voeding. Hij krijgt 5 x per dag 180 ml + 20 extra voor z'n ontlasting en 6 schepjes.
    Maar nou heb ik het idee dat hij toch allergieën heeft (eczeem/winderig/moeilijke ontlasting/onrustig zowel wakker als tijdens het slapen). Hij krijgt crème voor de eczeem, wat weinig lijkt te helpen en lactulose en extra water bij de voeding voor de moeilijke ontlasting maar daar krijgt hij diarree nu van en extreem stinkende en pijnlijke windjes. Nu overweeg ik om te gaan mengen met hypoallergeen voeding. Of helemaal over te stappen en eventueel johannesproodpitmeel of rijstebloem te gaan toevoegen als het hongerige aanhoudt. Ik zou graag wat advies willen hoe ik het beste kan mengen/overstappen mbt hoeveel schepjes vervangen en wel of geen jbpm of rijstebloem toevoegen.

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Hi Littlemiss,

Dankjewel voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Groetjes,
    Samara - Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina