Help! Mijn vriend heeft per ongeluk 2 voorraad potjes voeding in de fles gedaan. Ik had 2 potjes klaargezet. 1 met poeder 1 met pap. Nu heeft ze dus een dubbele portie voeding binnen!! Is dit erg? In plaats van 5 schepjes heeft ze er nu 10! Ik ben zo bang dat dit erg is!?!?
Je hebt dit op de verkeerde plek gepost.. zwangerschap >gezondheid. Of het kwaad kan, denk ik niet. Zal niet lekker hebben gesmaakt en ik vraag mij af of dit Door de speen heeft gepast. Zal wel dikke substantie zijn geweest. Heeft de kleine alles opgedronken? Of sas het buikje snel vol. Misschien even beetje extra water nageven tegen evt. Verstopping. Gewoon goed in de gaten houden. Het is gelukkig voeding en geen medicijnen. Je kunt de advieslijst van nutricia of je eigen advieslijst van het consultatiebureau nog even raadplegen.
Staat inderdaad niet goed. Maar nee, kan op zich geen kwaad. Een zware maaltijd. Kan een baby hooguit wat buikkramp van krijgen.
Kan denk ik geen kwaad. Een baby geeft zelf vaak wel aan wanneer het genoeg heeft. Dus als ze alles opgedronken heeft had ze blijkbaar wel honger. Inderdaad misschien wat water nog geven zodat het toch iets verdund nog in haar buikje maar verder lijkt me het niet erg.