flesvoeding vies?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Sunlight, 4 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hallo

mijn zoon is 6.5 maand en heeft al aardig een eigen willetje. hij zal het ook nooit van mij winnen althans dat dacht ik. zijn patroon ziet er als volgt uit.

08.00 uur fles voeding
    11.30 uur fles voeding.
    12.00/12.30 uur stukje brood met diksap.
    13.00 uur slapen
    15.00 uur fruit met thee met melk of diksap
    17.00 uur warm eten met vla
    18.30 uur papfles
    18.30/19.00 uur naar bed

nu wil hij dus de fles van 11.30 niet meer hebben. maar hij is nog maar 6.5 maand kan dit geen kwijt dat hij die niet meer krijgt? ik krijg hem er namelijk met geen mogelijkheid meer in. kan het wezen dat hij genoeg krijgt of vind hij nu hij het lekkere eten allemaal krijgt de flesvoeding gewoon vies? ik hoor het graag van jullie.

liefs

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dan zit je dus op 2 flessen (papfles is ook met die melk neem ik aan?) dat is volgens mij wel weinig voor zijn leeftijd. kun je misschien wat schuiven? misschien wil hij geen 2 flessen achter elkaar?

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Misschien kun je proberen om ipv de 2e wat fruit te geven en dan na zijn stukje brood de melkfles.

En dan ipv fruit een liga/rijstewafel/soepstengel geven (of de rest van het fruit als hij het 's morgens niet helemaal op heeft.

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja de papfles is ook met melk dus dan krijgt ie drie flessen. en dus wil hij die ene niet meer.
    ja misschien is dat beter dat ik dan om 10 uur fruit geef en dan om drie uur een fles.
    meer eten hoeft die niet maar hij krijgt ook een fles thee met melk dus dat is ook weer een melk product.

5. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron heeft vrijwel hetzelfde ritme als jouw zoontje. En ik geef inderdaad de 2e fles 's middags na zijn brood. Soms pas een half uur/uur daarna. Ligt er een beetje aan hoeveel brood hij eet.

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    van liga kan hij niet poepen. en een soepstengel vult niet genoeg.
    rijstewafel vind hij heel erg vies haha

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ja precies gewoon omdraaien kijken hoe dat gaat.
    succes!

Deel Deze Pagina